Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

O TOΥΡΚΟΣ ΥΠΕΞ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟ !‏

ΘΡΑΚΗ,  ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ,  ΑΟΖ  :  Η  ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ  <ΑΧΙΛΛΕΙΟΣ  ΠΤΕΡΝΑ>  ΜΑΣ.  
ΘΑ  ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ  ΤΙ  ΚΑΝΕΙ  ΤΟ  ΕΛΛΗΝΙΚΟ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ !  ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ  ΔΕΝ  ΞΕΡΟΜΕ !  ΞΕΡΟΜΕ  
ΟΜΩΣ  ΤΙ  ΜΑΣ  ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ  ΤΟ  ΤΟΥΡΚΙΚΟ  ΥΠΕΞ !  
ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΜΕ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΜΑΧΗΤΙΚΗ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  ΤΗΣ  ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ  < ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ>. ΜΗΠΩΣ  ΕΔΩ  
ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ  ΓΝΩΣΤΟ 
"" ΤΩΝ  ΟΙΚΙΩΝ  ΗΜΩΝ  ΕΜΠΙΠΡΑΜΕΝΩΝ,  ΥΜΕΙΣ . . . ΑΔΕΤΕ "" ; ; ;  
=====================================================================


Γραφεῖο τοῦ τουρκικοῦ ΥΠΕΞ στήν Ἀδριανούπολη

Η ἀνακοίνωση τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν τῆς Τουρκίας γνωστοποίησε τήν πρόθεσή του νά ἀνοίξει καί στήν Ἀδριανούπολη γραφεῖο συνδέσμου σέ ἐπίπεδο Πρεσβείας. Τό ἴδιο θά πράξει καί στήν Ἀττάλεια, ἐνῶ ἡ σύνοδος τῶν Τούρκων πρέσβεων θά διεξαχθεῖ ἐφέτος στήν Ἀδριανούπολη
Μαθαίνουμε λοιπόν ὅτι μιά ὁμάδα ὑπό τόν Τουντζάι Μπαμπαλή ἦρθε στήν περιοχή καί συσκέφθηκε μέ τόν Τοῦρκο Πρόξενο Κομοτηνῆς Μουσταφά Σάρνιτς, τόν Τοῦρκο Πρόξενο στήν Φιλιππούπολη Ραμίς Σέν καί τοπικούς (δοτούς) ἀξιωματούχους: τόν νομάρχη Ἀδριανούπολης Γκιοκχάν Σοζέρ, ἐκπροσώπους τῶν νομαρχιῶν Ραιδεστοῦ καί Σαράντα Ἐκκλησιῶν καί διοικητές ἱδρυμάτων καί ὀργανισμῶν τοῦ Δημοσίου.

Μετά τή σύσκεψη ὁ νομάρχης Ἀδριανούπολης εἶπε πώς «ἡ Ἀδριανούπολη, ἄν λάβουμε ὑπόψη τή θέση πού κατέχει σήμερα, εἶναι μιά σημαντική πόλη τῆς ὁποίας ἡ ἐπιρροή φτάνει μέχρι τά Βαλκάνια καί τήν κεντρική Εὐρώπη. Γιά τόν λόγο αὐτόν τό Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν, γιά νά μπορέσει νά συντονίσει τίς ἐργασίες του σ’ αὐτή τή γεωγραφική θέση, σκέφτεται ν’ ἀνοίξει ἐδῶ ἕνα γραφεῖο συνδέσμου».

Καί νά μήν ὑπῆρχε βεβαίως ἡ ἀναφορά τοῦ νομάρχη, ὅλοι θά ἀντιλαμβανόμασταν τό σκεπτικό τοῦ τουρκικοῦ ΥΠΕΞ. Η νεο-οθωμανική Τουρκία του 
κ.  Νταβούτογλου  χρειάζεται ἕναν πιό ἄμεσο συντονισμό τῶν ἐπεκτατικῶν της σχεδιασμῶν καί δράσεων στήν εὐρύτερη Θράκη (μέσα στήν ἑλληνική καί βουλγαρική ἐπικράτεια, πού ἐντός ΕΕ καί Σένγκεν ἔχουν ἑνοποιηθεῖ) καί ἔτσι τό δημιουργεῖ στήν μεγαλύτερη πόλη τῆς περιοχῆς. Μέχρι τώρα βεβαίως λειτουργοῦσε τό ἄτυπο γραφεῖο συνδέσμου στήν Κεσάνη, πού συμπλήρωνε τή δράση τοῦ Γενικοῦ Προξενείου τῆς Κομοτηνῆς, μέ πληροφορίες, ἀνθρώπους καί χρήματα (βλέπε καί τίς τακτικές ἐπισκέψεις ὁρισμένων ἐπώνυμων μειονοτικῶν ἐκεῖ). Τώρα τό πρᾶγμα ἀναβαθμίζεται καί ὁ Νταβού-τογλου σπρώχνει τίς ἐξελίξεις χωρίς ἀντίπαλο, ἀφοῦ στήν Ἑλλάδα ἄλλες εἶναι πιά οἱ προτεραιότητες καί τό γραφεῖο τοῦ δικοῦ μας ΥΠΕΞ στήν Ξάνθη (ὑπο)λειτουργεῖ σχεδόν χωρίς λόγο καί σκοπό.

Διόλου συμπτωματικά, ἡ ἔκθεση φωτογραφίας τοῦ κρατικοῦ πρακτορείου εἰδήσεων Ἀνατολή, μέ τίτλο «Ἀδριανούπολη: Πατροπαράδοτο μοναδικό μνημεῖο», πού στοχεύει νά φτάσει σέ ὅλες τίς Βαλκανικές χῶρες καί νά τούς γνωρίσει τήν πόλη, θά πραγματοποιηθεῖ πρῶτα στό Κίρτζαλι τῆς Βουλγαρίας κι ἀργότερα στήν ...Κομοτηνή. Ἡ ἔκθεση ἔχει 50 φωτογραφίες ἀπό «τοπικές γεύσεις, πολιτιστικά καί ἱστορικά στοιχεῖα, στοιχεῖα ἀνεξιθρησκίας καί χειροτεχνίας». Καταλάβατε, ἔτσι;

Ας σημειωθεῖ ἐδῶ καί ἡ πολιτικά γελοία ἤ καί ὕποπτη ρητορική ὁρισμένων ἡμετέρων μέ ἀναφορές στήν «ἑνιαία μά τριχοτομημένη Θράκη». Ἐλπίζουμε νά ἔχουν ὅλοι ἀντιληφθεῖ ὅτι τοῦτα τά ἀερολογήματα καθίστανται ἐπικίνδυνα, ἀφοῦ προσφέρουν τή νοσταλγία τῶν προσφύγων ὡς ἐργαλεῖο γιά μιά νέα ὀθωμανική διείσδυση. Παρακαλοῦμε μόνο ὅσους ἐσχάτως ἀνακάλυψαν τήν ...γοητεία τῆς Ἀδριανούπολης (πού δέν εἶναι παρά ἕνας ἀπέραντος γυφτομαχαλάς) καί πηγαινοέρχονται ἐνθουσιασμένοι, ἄς ἔχουν κατά νοῦ καί τά παραπάνω...

ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ, 1-7-11

Ανάρτηση: Ευστάθιος

Αρνούνται οι Εισαγγελείς να δώσουν εντολή στην ΕΛ.ΑΣ.


Αρνούνται οι Εισαγγελείς να δώσουν εντολή στην ΕΛ.ΑΣ. να δώσει τα ονόματα των διμοιριτών των ΜΑΤ. Και πάλι στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ο Σταύρος Βιτάλης.


Από Εισαγγελέα σε Εισαγγελέα στέλνουν οι Εισαγγελείς της Εισαγγελίας Αθηνών, τον Εκπρόσωπο του Πατριωτικού Μετώπου κ. Σταύρο Βιτάλη, αρνούμενοι στην ουσία, να δώσουν εντολή στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. να δώσει τα στοιχεία των διμοιριτών των ΜΑΤ, που διέταξαν την μαζική και απρόκλητη επίθεση στον Λαό που διαμαρτύρονταν ειρηνικά στο Σύνταγμα.

Η στάση αυτή των Εισαγγελικών Λειτουργών, υποχρέωσε τον Εκπρόσωπο του Κινήματος, να προχωρήσει σήμερα σε κατεπείγουσα αναφορά στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στην οποία αναφέρει στον ανώτατο Εισαγγελικό Λειτουργό:

«Αξιότιμε κ. Εισαγγελέα.

Στις 28 Ιουνίου, και ώρα 16:10, δέχθηκα απρόκλητη επίθεση από ομάδα των ΜΑΤ, καθήμενος μάλιστα, μέσα στο εκλογικό κέντρο της Συμμαχίας για την Ελλάδα (πολιτικού φορέα συναποτελούμενου από Πατριωτικές-Δημοκρατικές Οργανώσεις-Κινήματα) στο πεζοδρόμιο της Λεωφόρου Αμαλίας και απέναντι ακριβώς από τη Βουλή των Ελλήνων.

Η επίθεση των ΜΑΤ, έγινε με χρήση χημικής βόμβας προσωπικά κατ’ εμού και με χρήση γκλόμπς, έτσι ώστε να απομακρυνθώ βιαίως από τον κλειστό χώρο όπου γίνονταν η ψηφοφορία. Αποτέλεσμα της επίθεσης, πολλαπλά τραύματα και το χειρότερο, παράλυση του πνεύμονα μου με παράλληλη ασφυξία, έμετο και αιμόπτυση. 

Στις 1 Ιουλίου, επισκέφθηκα τον Εισαγγελέα Ακροάσεων, από τον οποίο και ζήτησα εγγράφως, να δώσει εντολή στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. όπως σαφώς υποχρεούται από το Νόμο 1756/88, να μου δώσει αναλυτικά τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο κλπ) όλων των διμοιριτών των ΜΑΤ, οι οποίοι ήταν σε υπηρεσία την 28η Ιουνίου και οι οποίοι συμμετείχαν στην επίθεση κατά του προσώπου μου, με χρήση χημικών και απρόκλητης βίας. Με αντικείμενο φυσικά, την κατάθεση κατ’ ευθείαν έγκλησης, όπως δικαιούμαι εκ του Νόμου, κατά των αστυνομικών οι οποίοι βιαιοπράγησαν αναίτια και απρόκλητα σε βάρος μου.

Το αίτημα αυτό, της κατ’ ευθείαν και κατ’ άτομο έγκλησης δηλαδή κατά των διμοιριτών των ΜΑΤ, είναι ως εκ των πραγματικών περιστατικών απόλυτα αναγκαίο, δεδομένου ότι, όλοι οι άνδρες των ΜΑΤ, είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους και έτσι δεν είχα τη δυνατότητα να ξεχωρίσω ποιος/ποιοι αστυνομικός/αστυνομικοί, ήταν αυτοί που βιαιοπράγησαν σε βάρος μου.

Ο Εισαγγελέας Ακροάσεων, παρότι υποχρεούνταν εκ του Νόμου, να δώσει άμεσα την αιτούμενη εντολή, για παραχώρηση σε εμένα των στοιχείων των διμοιριτών των ΜΑΤ, από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., με παρέπεμψε στην Εισαγγελέα Διοικητικού, η οποία με τη σειρά της, δήλωσε αναρμόδια και με παρέπεμψε στην Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών, κ. Ράϊκου.

Η Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών κ. Ράϊκου, μας παρέπεμψε με τη σειρά της στο Πρωτόκολλο της Εισαγγελίας, όπου και πρωτοκολλήσαμε το αίτημά μας, με αριθμό εισερχομένων εγγράφων 45777 και ημερομηνία λήψης 1-7-11.

Την Τρίτη, 5 Ιουλίου, η μάρτυρας της υπόθεσης της βιαιοπραγίας σε βάρος μου και συνυπογράφουσα το πρωτοκολληθέν αίτημά μου, κ. Αργυρώ Κουκουλά, επισκέφθηκε την υπεύθυνη του Πρωτοκόλλου της Εισαγγελίας Αθηνών κ. Τουρκολιά, η οποία την ενημέρωσε ότι, η υπόθεση «χρεώθηκε» τόσο στον Εισαγγελέα Ακροάσεων, όσο και στον Εισαγγελέα Εσωτερικής Ποινικής Δίωξης.

Αμέσως μετά η κ. Κουκουλά επισκέφθηκε τον Εισαγγελέα Ακροάσεων, ο οποίος προφορικά, την κάλεσε να με ενημερώσει να παρουσιασθώ ενώπιον του Εισαγγελέα κ. Γκύζη, ο οποίος έχει ασκήσει σχετική ποινική δίωξη (κατά πάσα πιθανότητα κατά παντός υπευθύνου), όπου να μου δοθεί αντίγραφο της δικογραφίας που έχει σχηματισθεί.

Αξιότιμε κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Η έμμεση άρνηση της Εισαγγελίας Αθηνών, να προχωρήσει στην ικανοποίηση του νομίμου αιτήματός μου, όπως αυτό προβλέπεται από τον Νόμο 1756/88, της εντολής δηλαδή προς το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., να μου παραδώσει τα στοιχεία των διμοιριτών των ΜΑΤ, οι οποίοι διέταξαν την απρόκλητη επίθεση εναντίον μου, για να υποβάλλω κατ’ ευθείαν έγκληση εναντίον τους,  ΧΡΗΖΕΙ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΑΣ.

Σας παρακαλώ θερμά για την άμεση και κατεπείγουσα παρέμβασή σας την οποία και θα αναμένω, σε ένδειξη σεβασμού στο πρόσωπό σας και στον Θεσμό τον οποίο εκπροσωπείται, πριν προβώ σε κατ’ ευθείαν έγκληση των εμπλεκομένων στην υπόθεση αυτή Εισαγγελέων της Εισαγγελίας Αθηνών, για ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ.»

Το Πατριωτικό Μέτωπο και ο Εκπρόσωπός του, είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε όλες εκείνες τις ενέργειες, έτσι ώστε, αυτοί που έδωσαν εντολή και αυτοί που χτύπησαν – δηλητηρίασαν αθώους Έλληνες Πολίτες στο Σύνταγμα, να πάνε φυλακή. Όποιο βαθμό κι’ αν έχουν, σε όποια υπηρεσία και αν υπηρετούν.

Τα πολιτικάντικα, δικονομικά και συντεχνιακά καραγκιοζιλίκια του τύπου «κατά παντός υπευθύνου», δεν πείθουν κανέναν. Αυτοί που χτύπησαν αθώους Έλληνες Πολίτες στο Σύνταγμα, έχουν ονοματεπώνυμο. Και όπως προβλέπει ο Νόμος, με αυτό το ονοματεπώνυμο, πρέπει να σταθούν απέναντι στους δικαστές και στη δικαιοσύνη αλλά και στους κατήγορούς τους. Και αυτό θα γίνει, είτε σήμερα με αυτήν την δικαιοσύνη, με όλες τις αναπηρίες που κουβαλά στην ιστορία της, είτε με την δικαιοσύνη που προτείνει το Πατριωτικό Μέτωπο, του αιρετού Εισαγγελέα και του σαφούς Ορκωτού Δικαστηρίου, όπου ο Ελληνικός Λαός, και μόνον αυτός, θα αποφασίζει για το «ένοχος ή αθώος». Ο καιρός γαρ εγγύς και τα όνειρα του Ελύτη μας, θα πάρουν εκδίκηση.


Πατριωτικό Μέτωπο
Νίκης 33, 10557, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652
Τηλ. Εκπροσώπου: 6980292626                                        

Ανάρτηση: Ευσταθιος

ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ


Όλα όσα αναφέρονται παρακάτω είναι παρμένα από το βιβλίο "Το Ξεσκέπασμα του Ταλμούδ".

























ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

Επί χιλιάδες χρόνια οι Εβραίοι απέκρυψαν από τον υπόλοιπο κόσμο τα μυστικά περιεχόμενα των 63 βιβλί­ων, τα οποία αποτελούν το Ταλμούδ, βάσει των οποίων όχι μόνο εκπαιδεύονται οι Εβραίοι Ραββίνοι, αλλά κα­θοδηγείται ολόκληρο το Εβραϊκό Έθνος.
Οι οπαδοί της Ταλμουδικής θρησκείας έθεσαν σαν σκοπό την εξαφάνιση του Χριστιανισμού και των άλλων θρησκειών και την υποταγή ολόκληρου του κόσμου σε μια Νέα Παγκόσμια Κυβέρνηση (Τάξη) και θρησκεία, που θα έχει έδρα τα Ιεροσόλυμα. Η Νέα Παγκόσμια Θρησκεία που σήμερα εμφανίζεται με τον γενικό τίτλο Νέα Εποχή, θα είναι ο Σατανισμός και ο "Θεός" τους ο Εωσφόρος.
Όσοι στο παρελθόν προσπάθησαν να στραφούν ενα­ντίον τους, τελικά καταστράφηκαν, είτε σαν άτομα, είτε σαν έθνη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Τσαρική Ρωσία.
Ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που έσχισε το πέ­πλο του μυστηρίου, το οποίο κάλυπτε το Ταλμούδ, ήταν ο Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτης, καθηγητής της Θεολογίας και της Αρχαίας Εβραϊκής γλώσσας στην Αυτοκρατορική Εκ­κλησιαστική Ακαδημία της Πετρούπολης της Τσαρικής Ρωσίας.
Ο Ι.Β. Προναϊτης μελέτησε τα 63 βιβλία που αποτε­λούν το Ταλμούδ και τελικά εξέδωσε στα λατινικά το 1893 το συγκλονιστικό βιβλίο "Το Ταλμούδ ξεσκεπάζεται- Οι μυστικές Διδασκαλίες των Ραββίνων περί των Χριστιανών".
Ο Χριστιανικός κόσμος της εποχής εκείνης κατάπλη­κτος πληροφορήθηκε ότι οι διδασκαλίες του Ταλμούδ ή­ταν διδασκαλίες διαφθοράς, ανηθικότητας και μίσους.
Αλλά πριν ακόμη το γεγονός αυτό ξεσκεπασθεί, τα μοναδικά αντίτυπα του βιβλίου του Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτη χάθηκαν ως διά μαγείας απ' όλες τις βιβλιοθήκες του κόσμου, όπου είχαν αποσταλεί. Έτσι ακόμη μια φο­ρά οι Ταλμουδιστές επέβαλαν πληροφοριακή συσκότιση.
Το 1954, όμως, 60 χρόνια μετά τις αποκαλύψεις του Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτη, συνέβη ένα άλλο γεγονός, πολύ μεγαλύτερης σημασίας. Ενας από τους εξέχοντες Ραββίνους της Αμερικής, ο Benjamin H. Freedman, βαθύς γνώστης και Διδάκτωρ του Ταλμούδ, συγχρόνως και οι­κονομικά ισχυρός, ασπάσθηκε τον Χριστιανισμό, ως νέ­ος Απόστολος Παύλος. Το καταστροφικό όμως για τους Ταλμουδιστές ήταν το γεγονός ότι όχι μόνο έγινε Χρι­στιανός, αλλά και ανέλαβε πύρινο και ατρόμητο αγώνα κατά των οπαδών του Αντίχριστου. Οι Σιωνιστές συνωμό­τες διέθεσαν πολλά εκατομμύρια δολλάρια για τη δολο­φονία και την καταστροφή του έργου του Benjamin Η. Freedman και την ανασκευή των τρομερών του αποκαλύψεων, άνευ όμως αποτελέσματος. Η ανοιχτή επιστολή του προς τον Αρχιραββίνο της Βοστώνης Dr. David Goldstein, LL. D, της 10ης Οκτωβρίου 1954, απετέλε­σαν ένα από τα τρομερότερα κτυπήματα το οποίο δέχθη­κε ο ύπουλος εχθρός της Χριστιανοσύνης.
Οι παρακάτω περικοπές του Ταλμούδ είναι από την ανοιχτή αυτή επιστολή του γενναίου Freedman, για να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια το τί γράφουν για τον Χριστό και τους Χριστιανούς οι άνθρωποι του σκότους και του μίσους, οι Ταλμουδιστές-Σιωνιστές.
(α) Το Ταλμούδ περί του Κυρίου Ιησού Χριστού
SANHEDRIN, 67A. Ό Ιησούς αναφέρεται ως υιός του Πανδίρα, στρατιώτου τινός".
• KALLAH, 1B (18B). "Νόθος συλληφθείς κατά την διάρκειαν εμμήνου ροής".
• SANHEDRIN, 67A. Ό κρεμασθείς την εσπέραν του Πάσχα".
• TOLDATH JESCHU. Γέννησις αναφερομένη κατά τον πλέον αισχρόν τρόπον.
• ABHODAH ZARAH 11. "Αναφέρεται ως υιός του Πανδίρα, Ρωμαίου στρατιώτου".
• SCHABBATH XIV. "Και πάλιν αναφέρεται ως υι­ός του Πανδίρα, του Ρωμαίου".
• SCHABBATH 104B. "Ωνομάσθη παράφρων και ου­δείς δίδει προσοχή εις τους παράφρονας".
• SANHEDRIN 43A. "Την εσπέραν του Πάσχα ού­τοι εκρέμασαν τον Ιησούν".
• TOLDOTH JESCHU. Ό Ιούδας και ο Ιησούς συ­νεπλάκησαν εν μέσω ακαθαρσιών".
• SANHEDRIN 103A. Ό υποδείξας την κατάπτωσιν της ηθικής και ο ατιμάσας τον εαυτόν του".
• SANHEDRIN, 107B. "Απεπλάνησεν, διέβρωσεν και κατέστρεμε το Ισραήλ".
• ZOHAR 111 (282). "Απέθανεν ως κτήνος και ετά­φη εις σωρόν ακαθαρσιών κτηνών".
• HILKOTH MELAKHIM. "Προσπάθησε να αποδεί­ξης ότι οι Χριστιανοί σφάλουν λατρεύοντες τον Ιησούν".
• ABHODAH ZARAH, 21A. "Η μνεία καν περί της λατρείας του Ιησού εις τους οίκους ανεπιθύμητος".
• ORACH CHAIIM, 113. "Απόφευγε να παρουσιάζε­σαι ότι τρέφεις σεβασμόν προς τον Ιησού".
• IORE DEA, 150, 2. "Μην εμφανίζεσαι ότι σέβεσαι τον Ιησού, έστω και εκ παραδρομής".
• ABHODAH ZARAH (6A). "Η ψευδής διδασκαλία περί λατρείας την πρώτην ημέραν του Σαββάτου". (Κυρι­ακή).
(6) Το Ταλμούδ περί των Χριστιανών
• HILKOTH MAAKHALOTH. "Οι Χριστιανοί είναι ειδωλολάτραι. Μη σχετίζεσθε μετ' αυτών".
• ABHODAH ZARAH (22A). "Μη σχετίζεσθε μετά των ειδωλολατρών, διότι ούτοι κάνουν αιματοχυσίας".
• IORE DEA (153, 2). "Μη συναναστρέφεσθε μετά των Χριστιανών. Χύνουν αίμα αυτοί".
• ABHODAH ZARAH (25B). "Φυλάξου από τους Χριστιανούς, όταν πορεύεσαι εν τη ξένη μετ' αυτών".
• ORACH CHAIIM (20, 2). "Οι Χριστιανοί μεταμφι­έζονται διά να δολοφονούν τους Εβραίους".
• ABHODAH ZARAH (15B). "Ενθυμού, ότι οι Χρι­στιανοί έχουν σεξουαλικές σχέσεις μετά των ζώων".
• ABHODAH ZARAH (22Α). "Υποπτοι είναι οι Χρι­στιανοί της συνουσίας μετά των ζώων".
• SCHABBATH (145B). "Οι Χριστιανοί είναι ακάθαρ­τοι, διότι τρώγουν ακαθαρσίας".
• ABHODAH ZARAH (22B). "Οι Χριστιανοί είναι α­κάθαρτοι, διότι δεν είναι επί του όρους Σινά".
• IORE DEA (198,8). "Καθάρισε τας θήλεις Ιουδαί­ας, τας μολυνθείσας εξ επαφής μετά των Χριστιανών".
• KERITHUTH (6B, σ.78). "Οι Εβραίοι ονομάζο­νται άνθρωποι. Οι Χριστιανοί δεν ονομάζονται άνθρω­ποι".
• ΜΑΚΚΟΤΗ (7Β). "Αθώος δολοφονίας, εφ' όσον ο σκοπός είναι η δολοφονία Χριστιανού".
• ORACH CHAIIM (225, 10). "Οι Χριστιανοί και τα ζώα συναθροίζονται εις ομάδας προς σύγκρισιν".
• MIDRASCH TALPIOTH (225). "Οι Χριστιανοί ε πλάσθησαν, διά να υπηρετούν τους Εβραίους πάντοτε".
• ORACH CHAIIM (57, 6Α). "Πρέπει να λυπάται τους Χριστιανούς περισσότερον από τους ασθενείς χοί­ρους".
• ZOHAR 11 (64Β). "Οι Χριστιανοί ειδωλολάτραι ο­μοιάζουν με τας αγελάδας και τους όνους".
• KETHUBOTH (110B). Ό μάλτης (Δαυίδ) παρομοιά­ζει τους Χριστιανούς με τα ακάθαρτα κτήνη".
• SANHEDRIN (74B) TOS. "Η σεξουαλική συνουσί­α του Χριστιανού είναι ως η του κτήνους".
• KETHUBOTH (3B). "Το σπέρμα του Χριστιανού έ­χει την αυτήν αξίαν με το σπέρμα του κτήνους".
• KIDDUSCHIM (68A). "Οι Χριστιανοί είναι ένας λαός γαϊδάρων".
• ΕΒΕΝ HAERAR (44, 8). "Οι γάμοι μεταξύ των Χριστιανών και Εβραίων άκυροι".
• ZOHAR (11, 64Β). "Αι γεννήσεις των Χριστιανών πρέπει να ελαττωθούν αριθμητικώς".
• ZOHAR (I, 28B). Όι Χριστιανοί ειδωλολάτραι εί­ναι τα τέκνα του όφεως και της Εύας".
• ZOHAR (I, 131A). " Ο ειδωλολατρικός Λαός των Χριστιανών μολύνει τον κόσμον".
• ΕΜΕΚ HAMLELECH (23D). "Αι μη εβραϊκαί ψυχαί προέρχονται από τον θάνατον και την σκιάν του θα­νάτου".
• ZOHAR (I, 46B, 47Α). "Αι ψυχαί των ειδωλολα­τρών έχουν ακάθαρτον θεϊκήν προέλευσιν".
• ROSCH HASCHANACH (17A). "Αι μη εβραϊκοί ψυχαί προέρχονται από τον θάνατον και την σκιάν του θα­νάτου".
• IORE DEA (337, 1). "Αντικαταστήσατε τους νε­κρούς Χριστιανούς, όπως αντικαθιστάτε ψοφήσασαν αγε­λάδα ή γάϊδαρον".
• ΙΕΒΗΑΜΜΟΤΗ (61 Α). Όι Εβραίοι ονομάζονται άνθρωποι, αλλά οι Χριστιανοί δεν ονομάζονται άνθρω-ποι .
• ABHODAH ZARAH (14B). "Απαγορεύεται να πω­λούνται θρησκευτικά έργα εις τους Χριστιανούς".
• ABHODAH ZARAH (78). "Αι Χριστιανικοί Εκκλη-σίαι είναι τόποι ειδωλολατρείας".
• IORE DEA (142, 10). "Πρέπει να ευρίσκεσαι μα­κράν εκκλησιών".
• IORE DEA (142, 15). "Δεν πρέπει να ακούς εκκλη-σιαστικήν μουσικήν ή να ατενίζης είδωλα αυτών".
• IORE DEA (141, 1). "Δεν πρέπει να επανακτίζης καταστραφείσας οικίας πλησίον εκκλησιών".
• HILKOTH ABH. ZAR. (10B). Όι Εβραίοι δεν πρέ­πει να πωλούν θραυσθέντα δισκοπότηρα εις τους Χρι­στιανούς".
• SCHABBATH (116A) TOS. "Τα Ευαγγέλια ονομαζό­μενα τεύχη της ανομίας, είναι αιρετικά βιβλία".
• SCHABBATH (116A). Όι Ταλμουδισταί συμφω­νούν ότι τα βιβλία των Χριστιανών πρέπει να καίγωνται".
• ABHODAH ZARAH (2A). "Αι εορταί των Χριστια­νών ωνομάσθησαν ημέραι συμφοράς".
• ABHODAH ZARAH (78C). "Αι Χριστιανικοί εορ­ταί είναι καταφρονημένοι ημέραι, μάταιαι και πονηραί".
• ABHODAH ZARAH (6A). "Απαγορεύεται να τηρή τις την Χριστιανικήν ημέραν των Χριστουγέννων".
• HILKOTH AKUM (CH. IX.). "Απαγορεύεται να ε-ορτάζη τις το Πάσχα και τα Χριστούγεννα".
• GLULLIN (91Β). "Οι Εβραίοι έχουν αξιοπρέπειαν, την οποίαν ούτε ο άγγελος δύναται να έχη".
• SANHEDRIN (58B). "Το να κτυπήση τις Εβραίον είναι ως να ραπίση το πρόσωπον του Θεού.
• CHAGIGAH (15B). Ό Εβραίος να θεωρείται κα­λός παρ' όλας τας αμαρτίας, τας οποίας διαπράττει".
• GITTIM (62A). "Εβραίε, μείνε μακράν των Χριστι­ανικών οίκων κατά τας εορτάς".
• IORE DEA (148.10). "Εβραίε, εσύ δεν πρέπει να ανταποδίδης τον χαιρετισμόν του Χριστιανού. Χαιρέτα λοιπόν πρώτος".
• CHOSCHEN HAM. (26, 1). Ό Εβραίος δεν πρέ­πει να προσφεύγη εις Χριστιανόν Δικαστήν ή Χριστιανικούς Νόμους".
• CVOSCHEN HAM. (34, 19). "Οι Χριστιανοί ή οι υπηρέται δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μάρτυ-ρες .
• IORE DEA (112, 1). "Απόφευγε να συντρώγης με­τά των Χριστιανών, διότι αυτό δημιουργεί οικειότητα".
• ABHOTAH ZARAH (35B). "Μην πίνης γάλα εξ α-γελάδος, την οποίαν αρμέγουν οι Χριστιανοί".
• IORE DEA (178, 1). "Ουδέποτε να μιμήσθε τας συ­νήθειας των Χριστιανών, ούτε καν προς το κτένισμα της κόμης".
• ABHODAH ZARAH (72B). Ό οίνος, τον οποίον ήγγισε Χριστιανός, πρέπει να χύνεται".
• IORE DEA (120, 1). "Πιάτα, αγορασθέντα από τους Χριστιανούς, πρέπει να πλυθούν καλώς".
• ABHODAH ZARAH (2A). "Επί τρεις ημέρας προ των Χριστιανικών εορτών να αποφεύγης τους πάντας".
• ABHODAH ZARAH (78C). "Αι εορταί των οπαδών του Ιησού να θεωρούνται ως ειδωλολατρικοί".
• IORE DEA (189.1). "Να αποφεύγης αντικείμενα τα οποία χρησιμοποιούνται υπό των Χριστιανών, διά τας δημιουργίας των".
• ABHODAH ZARAH (14B). "Απαγορεύεται να πωλούνται εις τους Χριστιανούς αντικείμενα, διά θρησκευ­τικάς των τελετάς".
• IORE DEA (151, 1). "Μη πωλείς ύδωρ εις τους Χριστιανούς, διά βάπτισιν".
• ABHODAH ZARAH (2A, Τ). "Μην εμπορεύεσαι μετά των Χριστιανών, κατά τας ημέρας των εορτών των".
• ABHODAH ZARAH (1, 2). "Τώρα επιτρέπεται να εμπορεύεσαι μετά των Χριστιανών κατά τας τοιαύτας η­μέρας".
• ABHODAH ZARAH (2A, Τ). "Να εμπορεύεσαι με­τά των Χριστιανών, διότι αυτοί έχουν χρήματα, διά να πληρώνουν".
• IORE DEA (148, 5). "Εάν ο Χριστιανός δεν είναι πιστός, τότε δύνασαι να του αποστείλης δώρα".
• HILKOTH AKUM (IX, 2). "Να αποστείλης δώρα εις τους Χριστιανούς, μόνον εάν αυτοί είναι άθρησκοι".
• IORE DEA (81, 7 HA). "Αι Χριστιανοί τροφοί πρέ­πει να αποφεύγονται, διότι αύται είναι ακάθαρτοι".
• IORE DEA (153, 1, Η). "Αι Χριστιανοί τροφοί θα οδηγήσουν τα τέκνα προς αίρεσιν".
• IORE DEA (155, 1). "Να αποφεύγης Χριστιανούς ιατρούς, οι οποίοι δεν είναι πολύ γνωστοί εις τους γεί­τονας".
• PEASCHIM (25A). "Να αποφεύγης ιατρικήν βοήθειαν από τους ειδωλολάτρας, δηλαδή τους Χριστια­νούς".
• IORE DEA (156, 1). "Να αποφεύγης Χριστιανούς κουρείς, εκτός εάν παρίσταται Εβραίος".
• ABHODAH ZARAH (26A). "Να αποφεύγης Χριστι­ανούς μαίας ως επικίνδυνους, όταν μένουσι μόναι".
• ZOHAR (1, 25Β). "Εκείνοι, οι οποίοι κάνουν κα­λό εις τους Χριστιανούς, ουδέποτε θα αναστηθούν".
• HILKOTH ARUM (X, 6). "Βοήθησε τους πένητας Χριστιανούς, εάν αυτό θα προαγάγη την ειρήνη".
• IORE DEA (148, 12Η). "Aπόκρυψε το μίσος κατά των Χριστιανών, κατά τας εορτάς των".
• ABHODAH ZARAH (20A). "Ουδέποτε να επαινής τους Χριστιανούς, παρά μόνον όταν τούτο δεν δύναται να γίνη πιστευτόν, ως αληθές".
• IORE DEA (151, 14). "Δεν επιτρέπεται να επαινής τους Χριστιανούς, διότι τούτο τους προσδίδει δόξαν".
• HILKOTH AKUM (V 12). "Να αναφέρης σχετικός περικοπάς των Αγίων Γραφών, ίνα αποφεύγης να αναφέ­ρης το όνομα του Θεού των Χριστιανών".
• IORE DEA (146, 15). "Να αναφέρεσαι εις τα Χρι­στιανικά σκεύη με καταφρόνησιν".
• IORE DEA (147, 5). "Να χλευάζης τα Χριστιανικά εκκλησιαστικά σκεύη, έστω και αν δεν έχης επιθυμίαν προς τούτο".
• HILKOTH AKUM (Χ, 5). "Ουδέν δώρον εις τους Χριστιανούς. Δώρα όμως εις τους αποστάτας (του Χρι­στιανισμού)".
• IORE DEA (151, 11). "Απαγορεύονται τα δώρα προς τους Χριστιανούς, διότι αυτά ενισχύουν την φιλίαν.
• IORE DEA (334, 43). "Εξορία δι' εκείνον τον Εβραίον, ο οποίος θα πωλήση αγρέπαυλιν εις Χριστιανον
• IORE DEA (154, 2). "Απαγορεύεται να διδάξη τις επάγγελμα εις Χριστιανόν".
• BABHA BATHRA (54BA). "Η Χριστιανική περιου­σία ανήκει εις πρώτον άτομον, το οποίον τυχόν ήθελε ζητήση αυτήν".
• CHOSCHEN HAM (183, 7). "Κράτησε εκείνο, το οποίον ο Χριστιανός εκ λάθους σου επλήρωσε επί πλέ-
ον
• CHOSCHEN HAM (226, 1). Ό Εβραίος δύναται να κρατήση απολεσθέν υπό Χριστιανού και ανευρεθέν υπό Εβραίου".
• BABHA KAMA (113B). "Επιτρέπεται να εξαπατά τις τους Χριστιανούς".
• CHOSCHEN HAM (183, 7). "Οι Εβραίοι πρέπει να διαμοιράζωνται εκείνο, το οποίον εισέπραξαν επί πλέον από Χριστιανούς".
• CHOSCHEN HAM (156, 5).Όι Εβραίοι δεν πρέ­πει να αποσπούν πελάτας Χριστιανούς από άλλους Ε­βραίους".
• IORE DEA (157, 2Η). "Επιτρέπεται να εξαπατάς τους Χριστιανούς, οι οποίοι πιστεύουν εις το Χριστιανικόν δόγμα".
• ABHORAH ZARAH (54A). "Τοκογλυφία δύναται να εφαρμοσθή επί Χριστιανών ή αποστατών".
• IORE DEA (159, 1). "Η τοκογλυφία επιτρέπεται τώ­ρα, διά οιανδήποτε αιτίαν εις βάρος των Χριστιανών".
• BABHA KAMA (113B). "Το όνομα του Θεού δεν βεβηλώνεται, όταν το χρησιμοποιή τις διά να εξαπάτη­ση τους Χριστιανούς".
• KALLAH (1Β,σ.18). "Εβραίος δύναται να ψευδορ-κίση με καθαράν την συνείδησιν".
• SCHABBBOUTH HAG. (6D). Ό Εβραίος δύναται να ορκισδή ψευδώς, χρησιμοποιών λέξεις υπεκφυγής".
• ZOHAR (I, 160A). "Οι Εβραίοι πρέπει πάντοτε να προσπαδούν να εξαπατούν τους Χριστιανούς".
• IORE DEA (158, 1). "Μη θεραπεύεις Χριστιανούς, εκτός εάν αυτό δημιουργή εχδρούς".
• ORACH CAHIIM (330, 2). "Μη βοηθάς κατά την γέννησιν τέκνων των Χριστιανών κατά το Σάββατο".
• CHOSCHEN ΗΑΝ (425, 5). "Μόνο εάν πιστεύη εις το Τοράχ, άλλως μη παρεμπόδισης τον θάνατόν του".
• IORE DEA (158, 1). "Ούτε οι Χριστιανοί, ούτε οι εχθροί δεν πρέπει να διασώζωνται".
• CHOSCHEN HAM (388, 10). "Ένας κατάσκοπος δύναται να φονευθή πριν καν ομολογήση.
• ABHODAH ZARAH (26B). "Οι αποστάται δέον να ρίπτωνται εις φρέατα και ουχί να διασώζωνται".
• CHOSCHEN HAM (388, 15). "Φονεύσατε εκεί­νους, οι οποίοι έδωσαν τα χρήματα των Ισραηλιτών εις Χριστιανούς".
• SANHEDRIN (59A). Ό κατασκοπεύων τον Εβραϊ-κόν Νόμον δέον να τιμωρήται διά δανάτου".
• HILKOTH AKUM (Χ, 2). Όι βαπτισθέντες Εβραί­οι δέον να θανατώνονται".
• IORE DEA (158, 2) HAG. "Φονεύσατε τους αρνη-σιθρήσκους, τους στραφέντας προς το Χριστιανικόν δόγμα".
• CHOSCHEN HAM (425, 5). "Εκείνοι οι οποίοι δεν πιστεύουν εις τον Τοράχ, δέον να φονευθούν".
• HILKOTH TECH (11, 8). Όι Χριστιανοί και οι άλλοι αρνούνται τον "Νόμον του Τοράχ".
• ZOHAR (11, 25Α). Όι Χριστιανοί πρέπει να κατάστραφούν, ως ειδωλολάτραι".
• ZOHAR (11, 19Α). Η αιχμαλωσία των Εβραίων τε­λειώνει όταν αποθνήσκουν οι Χριστιανοί Πρίγκηπες".
• ZOHAR (1, 219Β). Όι Πρίγκηπες των Χριστιανών είναι ειδωλολάτραι και πρέπει να αποθάνουν).
• OBADIAM. "Όταν καταστραφή η Ρώμη, το Ισ­ραήλ θα αναστηθή".
• ABHODAH ZARAH (26Β)Τ. Όι καλλίτεροι των Γκόϊμ (Χριστιανών) πρέπει να φονεύωνται.
• SEPHER OR ISRAEL (177B). "Εάν Εβραίος φο-νεύση Χριστιανόν, δεν διαπράττει έγκλημα.
• IALKUM SIMONI (245C). "Η αιματοχυσία αίμα­τος ασεβών είναι προσφορά θυσίας εις τον Θεόν".
• ZOHAR (11, 43Α). "Η εξολόθρευσις των Χριστια­νών είναι μία αναγκαία θυσία".
• ZOHAR (L, 38B, 39Α). "Υψηλή θέσις εις τους ου­ρανούς δι' εκείνους, οι οποίοι φονεύουν ειδωλολάτρας".
• HILKOTH AKUM (Χ, 1). "Μη κάνεις συμφωνίας και μην επιδεικνύης κανέναν οίκτον προς τους Χριστια­νούς".
• HILKOTH AKUM (Χ, 1). "Είτε απότρεψον αυτούς από τα είδωλα των ή φόνευσον αυτούς".
• HILKOTH AKUM (X, 7). "Μην επιτρέψης εις τους ειδωλολάτρας να παραμείνουν εκεί, όπου οι Εβραίοι εί­ναι ισχυροί".
• CHOSCHEN HAM (338, 16). "Συνεισφέρατε όλοι, διά τα έξοδα δολοφονίας προδότου".
• PESACHIM (49B). "Ουδεμία ανάγκη προσευχών, καθ' όν χρόνον αποκεφαλίζετε το Σάββατον".
• SCHABBATH (118A). "Προσευχαί διά την σωτηρί-αν από την τιμωρίαν του ερχομένου Μεσσία".
Πολλοί διερωτώνται γιατί οι Σιωνιστές-Ταλμουδι-στές είναι άρπαγες, κλέφτες, αλαζόνες, ύπουλοι και ψεύ-τες! Αυτά τα "προτερήματα" τα οφείλουν στις διδασκαλί­ες του Ταλμούδ. Θα παρατεθούν ορισμένες περικοπές για να βγάλουν οι αναγνώστες μόνοι τους τα συμπερά­σματα.
(1) "Η Βίβλος ομοιάζει με το νερό, η Μισνά με κρα­σί,η δε Γκεμάρα με αρωματικό κρασί. Όπως ο κόσμος δεν μπορεί να υπάρξη χωρίς νερό, κρασί και κρασί α­ρωματικό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξη χωρίς την Βίβλο, την Μισνά και την Γκεμάρα. Η Παλαιά Διαθήκη ομοιά­ζει με άλας, η Μισνά με πιπέρι και η Γκεμάρα με ευω­διά, ο δε κόσμος δεν μπορεί να υπάρξη άνευ αυτών!" (MASECH, SEPHARIM, FOLIO 13, Β).
(2) Ό μελετών την Βίβλον κάνει έργον καλόν αλλά ίσως και μη καλόν, ο μελετών την Μισνά πράττει έρ­γον καλόν διά το οποίον θα ανταμειφθή, αυτός δε ο ο­ποίος μελετά την Γκεμάρα διαπράττει το μέγιστον κα­λόν" (ΒΑΒΑΜΕΖΑ FOLIO 33, Ο).
(3) "Εάν ο άνθρωπος θα κάνη χρήσιν αποφθέγματος από την Βίβλον αντί του Ταλμούδ, αυτός δεν θα δει ευ-τυχίαν" (CHAG, FOLIO 10, Β).
(4) Όι λόγοι του Ταλμούδ είναι περισσότερον γλυ­κείς από τους λόγους της Βίβλου" (TALMOUD DE JE­RUSALEM, BERACHOTH, PEREK Ι).
(5) "Αι παραβάσεις του Ταλμούδ είναι σοβαρώτεραι παρά οι παραβάσεις της Βίβλου" (SANHEDRIN, FOLIO 88 β). (6) "Δεν πρέπει κανείς να έχη επικοινωνί­α μ' αυτούς οι οποίοι κρατούν εις χείρας την Βίβλον α­ντί του Ταλμούδ" (SEPHER CAD HA KEMACH, FO­LIO 74, C, 4).
(7) "Υιέ μου, δίδε περισσοτέραν προσοχήν εις τους λόγους των ραββίνων παρά εις τους λόγους της (Παλαι­άς) Διαθήκης!" (Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21 β, CF, Κείμενον GITTIN, FOLIO 59 β).
(8) Ό αναγιγνώσκων την Βίβλον χωρίς την Μισνά και την Γκεμάρα ομοιάζει τον άνθρωπον, ο οποίος δεν έχει Θεόν!" (SEPHER CHAFARI ZEDEK, FOLIO 9).
(9) "Εμείς αναγνωρίζομεν ότι αναμφιβόλως το Ταλ­μούδ υπερέχει της Βίβλου του Μωϋσέως (Εβραϊκά Αρ­χεία, 1867, τόμος 25, σελίς 15 ο).
(10) "Όποιος δεν εκτελεί τας εντολάς του Ραββίνου, είναι άξιος θανάτου" (Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21, β).
(11) "Πρέπει να ενθυμήται κανείς, ότι οι λόγοι των Ραββίνων είναι γλυκύτεροι από τους λόγους των προφη­τών" (SEPHER CAPHTHORU· PERACH 1590, FO­LIO 121).
(12) "Αι συνήθεις ομιλίαι των ραββίνων πρέπει να τι­μώνται εις το πλήρες κείμενον της Βίβλου" (MIDRACH MISCLE, FOLIO 1).
(13) "Όποιος αντιλέγει εις τον Ραββίνον του, φιλονι-κεί μαζύ του ή αγανακτεί εναντίον του, αυτό αντίκειται εις το μεγαλείον του Θεού και φιλονικεί μαζύ του και αγανακτεί εναντίον του" (Κείμενον SANHERDIN, FO­LIO 110, α).
(14) "Τα λόγια των Ραββίνων είναι λόγια Θεού ζώ­ντος!" (BACHAIAD PENT FOLIO 201, COL.4).
(15) Ό φόβος ενώπιον του Ραββίνου είναι ο φόβος ενώπιον του Θεού!" (I AD. CHAZ HILCH, TALMUD, THORA, PEREK 5, 1)
(16) "Εάν ο ραββίνος σου λέγη ότι το δεξί σου χέρι είναι αριστερό και το αριστερό σου δεξί, πρέπει να πι-στέψης τα λόγια του!" (AD. DEUTER., XVII, 11).
(17) "Οι αποθανόντες ραββίνοι καλούνται εις τους ουρανούς διό να διδάξουν τους εκλεκτούς" (AD PENT., PAR 28 FOLIO 129, COL.3)
(18) "Επειδή ο κάθε λόγος των Ραββίνων είναι θεί­ος, πράξε αυτό το οποίον σε συμβουλεύει η καρδιά σου, αναλόγως της δυνατότητος της πραγματοποιήσεως" (Κεί­μενον CHULIN, FOLIO 34, Β).
(19) "Επιτρέπεται να αμαρτάνης, εφόσον η αμαρτία σου μένει κρυφή!" (Κείμενον CHAG, FOLIO 16 και Κείμενον KIDDUCHIN, FOLIO 40-α).

Πηγή: http://antipliroforisi.blogspot.com/2007/11/blog-post_13.html

Ανάρτηση: Ευστάθιος

ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ 50 ΔΙΣ ΕΤΗΣΙΩΣ. ΑΙΣΧΟΣ

ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ 50 ΔΙΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ 50 ΔΙΣ ΕΤΗΣΙΩΣ. ΑΙΣΧΟΣ


Κανείς δεν μιλάει για την μεγάλη προδοσία που γίνεται στην Ελλάδα, που ξεπουλάμε με τον εφαρμοστικό νόμο ( διαβάστε τον νόμο με σχόλια "http://www.epikaira.gr/content/files/Efarmostikos_nomos_sxolia1.pdf" ) τους αρχαιολογικούς χώρους, τα δάση μας, τις παραλίες, τα λιμάνια, τον ορυκτό μας πλούτο και φυσικά όλες τις ΔΕΚΟ κοψοχρονιά, για να  εκταμιεύσουμε 50 δις, όταν χωρίς να πειράξουμε μισθούς και συντάξεις ούτε να αυξήσουμε το ΦΠΑ, μπορούμε να βρούμε τα 50 δις περικόπτοντας τις αλόγιστες δαπάνες για τους λαθρομετανάστες.

Κανείς δεν λέει όλη την αλήθεια στον ελληνικό λαό, ούτε οι "υπερπατριώτες" του ΛΑ.Ο.Σ. που ψήφησαν το μνημόνιο 1, ούτε φυσικά οι όψιμοι εθνοσωτήρες αριστερίζουσας ιδεοληψίας, τύπου Σεισάχθειας ή Σπίθας ακόμα και ο λαλίστατος οικονομολόγος Καζάκης που γυροφέρνει τους αγανακτισμένους πολίτες.

Λεφτά υπάρχουν αρκεί να ακολουθήσουμε εθνική πολιτική και όχι πολυπολιτισμική made in U.S.A., κύριοι της αριστεράς αλλά και της δεξιάς. Η αλληλεγγύη στους λαθρομετανάστες, η πολιτική των ανοικτών συνόρων και οι χρηματοδοτήσεις των Μ.Κ.Ο. αλληλεγγύης στους λαθρομετανάστες βούλιαξαν την Ελλάδα και την οδήγησαν στην αγκαλιά του ΔΝΤ και της παγκοσμιοποίησης. Προμελετημένο σχέδιο που οι πάντες σιωπούν. Η Δανία εξοικονόμησε 6,7 δις αλλάζοντας μεταναστευτική πολιτική εμείς γιατί δεν το κάνουμε αλλά προτιμάμε να ξεπουλήσουμε την Ελλάδα αντί να αλλάξουμε μεταναστευτική πολιτική; Να σας πούμε γιατί. Διότι σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος υπηρετεί τους αμερικανούς και τους εβραίους τραπεζίτες και όχι τους έλληνες. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΔΙΕΛΥΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ


Σας παραθέτουμε όλα τα στοιχεία που κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί σε Περιοδικά και εφημερίδες αλλά οι πάντες κωφεύουν.


  • Α1 Σάββατο 21 Ιουνίου 2011 δις σε επιδόματα ανεργίας σε αλλοδαπούς. 736 ευρώ σύνταξη με ένα χρόνο ασφάλιση
  • Α1 5ης Μαΐου 2007 5,5δις φεύγουν προς Αλβανία. Περισσότερα από 15 εκ. ευρώ την ημέρα τα τελευταία 7 χρόνια.
  • ΑΥΡΙΑΝΗ Πέμπτη 23 Ιουνίου 250.000 αλλοδαποί έπαιρναν παράνομες συντάξεις 700 ευρώ = 2δις ετησίως
  • 31 δις το παρεμπόριο (καθημερινή 30 Ιουνίου 2011) ενώ η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου κάνει λόγο για 20 δις. Σύμφωνα με έρευνα του ΕΒΕΑ, την οποία φέρνει στο φως η «PRESS Time» μιλάει για 25 δις
  • 150 εκατομμύρια ευρώ η επιβάρυνση του ΕΣΥ από αλλοδαπούς που είχαν δωρεάν νοσηλευτική περίθαλψη. Δηλώσεις του υπουργού Υγείας Λομβέρδου στον ΣΚΑΙ
  • 75% επιδότηση από το κράτος εάν απασχολείς αλλοδαπούς εργαζομένους. (ΑΥΡΙΑΝΗ 26/03/09) Δηλ. εάν έχουν 1000 ευρώ μισθό  μικτά τα 750 τα αναλαμβάνει το κράτος και τα 250 ο εργοδότης. Άρα 1.150.000 αλλοδαποί του ΙΚΑ x 750 σημαίνει 12 δις ετησίως
  • 350 εκατ. επιστροφή φόρου από παράνομους μισθούς από την εφορία (περιοδικό Επίκαιρα 19/5/2011)
  • 4,5 εκατ. σε κέντρα υποδοχής λαθρομεταναστών (περιοδικό Επίκαιρα: 03/02/2011)
Το ποσό των περίπου τεσσεράμισι εκατομμυρίων ευρώ αναλύεται ανά νομαρχιακή αυτοδιοίκηση ως εξής:
- Ν.Α. Έβρου: 1.799.111,28
- Ν.Α. Σάμου: 1.180.308,65
- Ν.Α. Λέσβου: 751.582,37
- Ν.Α. Χίου: 308.959,01
- Ν.Α. Δωδεκανήσου: 303.653,99
- Ν.Α. Εύβοιας: 113.163,03
- Ν.Α. Κυκλάδων: 14.832,49
- Ν.Α. Μαγνησίας: 13.292,22
- Ν.Α. Χανίων: 10.949,96
- Ν.Α. Μεσσηνίας: 2.178,00
- Ν.Α. Φθιώτιδας: 1.170,16
- Ν.Δ. Πειραιά: 750,88


ΣΥΝΟΨΙΣ

ΕΤΗΣΙΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
2 δις για επιδόματα
2 δις για συντάξεις
12 δις για επιδοτήσεις εργοδοτών
150 εκατ.  Νοσήλεια
4,5 εκατ. έξοδα υποδοχής & φιλοξενίας αλλοδαπών
350 εκατ. επιστροφή φόρου
--------------------
14.504.500.000 τα έξοδα του κράτους


ΞΕΝΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ
30 δις παρεμπόριο
5,5 δις προς Αλβανία
5,5 δις προς άλλες χώρες
----------------------
41 δις ξένο συνάλλαγμα δηλ. φεύγουν από την Ελλάδα

 

ΑΘΡΟΙΣΜΑ: Πάνω από 55 δις ετησίως χάνονται για αλλοδαπούς
Σημειωτέον δεν υπολογίσαμε τα χρήματα σε Μ.Κ.Ο. υποστήριξης λαθρομεταναστών

Άρα, λεφτά υπάρχουν για τους αλλοδαπούς. Για τους Έλληνες δεν υπάρχουν, ρατσιστές, μισέλληνες πολιτικοί !! 

 Όσο υπάρχουν παρεμπόριο αλλοδαπών και ανθελληνικοί ρατσιστικοί και αντισυνταγματικοί νόμοι, με επιδοτήσεις εργοδοτών που απασχολούν αλλοδαπούς και παράνομες συντάξεις και επιδόματα, η Ελλάδα ποτέ δεν θα ανακάμψει οικονομικά.

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το άρθρο 120 του Συντάγματος ενεργοποιήθηκε
Ζήτω η Ελλάς
 
 
ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΛΟΓΟΙ
 
Ανάρτηση: Ευστάθιος

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Η μάχη της Αλαμάνας και η ηρωική θυσία του Αθανασίου Διάκου (23 Απριλίου 1821)

Η μάχη της Αλαμάνας και η ηρωική θυσία του Αθανασίου Διάκου (23 Απριλίου 1821)

 
Πρόλογος - η Βοιωτία επαναστατεί (27 Μαρτίου 1821)

Το τρίτο δεκαήμερο του Μαρτίου του 1821 υπήρχαν πολλές ενδείξεις και διάσπαρτες φήμες ότι οι Έλληνες θα επαναστατούσαν με κύρια εστία την Πελοπόννησο. Στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα, στην περιοχή της Λιβαδειάς καπετάνιος στο αρματολίκι της περιοχής ήταν ο Αθανάσιος Διάκος γεννημένος στην Μουσουνίτσα Φωκίδος και μυημένος στην Φιλική Εταιρεία ήδη από το 1818, όταν ήταν πρωτοπαλίκαρο του Οδυσσέα Ανδρούτσου. Όταν μέσω του αγγελιοφόρου και υπαρχηγού στο αρματολίκι Βασίλη Μπούσγου μαθεύτηκε η γενική εξέγερση στην Πελοπόννησο, ο Διάκος αποφάσισε να υψώσει την σημαία της Επανάστασης κάμπτοντας τους όποιους δισταγμούς και των προκρίτων της περιοχής (Λογοθέτης, Λάμπρος Νάκος, Φίλων).

Σύντομα έφτασαν στην περιοχή και τα νέα για την εξέγερση των Ελλήνων και την πολιορκία των Τούρκων στα Σάλωνα εκφοβίζοντας τους ντόπιους Τούρκους ότι κάτι τέτοιο έμελλε να συμβεί και στην επαρχία τους. Με ένα τέχνασμα ο Διάκος έπεισε τον Τούρκο βοεβόδα δήθεν ότι θα πολεμούσε τους εξεγερμένους και έτσι κατάφερε με τουρκική επίσημη γραπτή έγκριση να στρατολογήσει και να εξοπλίσει 5.000 χωρικούς. Στις 27 Μαρτίου ξεκίνησαν οι σποραδικές εχθροπραξίες και οι μεμονωμένες δολοφονίες Τούρκων, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς κατέφυγαν στο κάστρο της Λιβαδειάς.


Η απελευθέρωση της Λιβαδειάς ( 1η Απριλίου 1821)

Τη νύχτα της 28ης προς την 29η Μαρτίου οι επαναστάτες υπό τον Διάκο κατέλαβαν τον λόφο του
Απεικόνιση της σημαίας του Διάκου
Προφήτη Ηλία έναντι της πόλης της Λιβαδειάς και από εκεί έστειλε ομάδες οπλοφόρων και απέκλεισε τους δρόμους που οδηγούσαν στην πόλη. Στις 30 και 31 Μαρτίου οι επαναστάτες υπό την σημαία του Διάκου (ο Άγιος Γεώργιος με την επιγραφή "Ελευθερία η Θάνατος") προήλασαν με τόλμη και κατέλαβαν την κυρίως πόλη συντρίβοντας την μικρή τουρκική αντίσταση που συνάντησαν. Οι κάτοικοι της πόλης ήταν περίπου 10.000 και έχοντας ξεχωριστή σημαία από κάθε συνοικία (Παναγιά, Άγιος Νικόλαος, Άγιος Δημήτριος) της πόλης, ενώθηκαν με τους επαναστάτες.  Οι Τούρκοι περιορίστηκαν στο κάστρο της πόλης που λεγόταν "Ώρα" η "ρολόι".

Μετά από συνεννοήσεις με τον Διάκο οι Αρβανίτες παρέδωσαν την εξωτερική πύλη του κάστρου που υπερασπίζονταν και αποχώρησαν αβλαβείς διατηρώντας τα όπλα τους. Μετά από αυτή την εξέλιξη οι Τούρκοι περιήλθαν σε δεινή θέση και παραδόθηκαν την 1η Απριλίου.  Οι Έλληνες φέρθηκαν με μεγαλοψυχία  στους Τούρκους τους οποίους απλώς αφόπλισαν και τους επέτρεψαν να κυκλοφορούν ελεύθεροι στην πόλη, ενώ ο χρυσός και τα πολύτιμα αντικείμενα τους έμειναν στην κατοχή τους. Μάλιστα οι επισημότεροι των Τούρκων για την ασφάλεια τους, φιλοξενήθηκαν σε σπίτια Ελλήνων.

Εκείνη την Ιστορική ημέρα σε πανηγυρική δοξολογία στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής Λιβαδειάς, οι επίσκοποι Σαλώνων, Ταλαντίου και Αθηνών ευλόγησαν την επαναστατική σημαία του
Ιωάννης Δυοβουνιώτης
Διάκου. Ο Διάκος εκείνη την κρίσιμη στιγμή για την επανάσταση έδειξε πατριωτισμό παραμερίζοντας κάθε υλικό προσωπικό συμφέρον. Μάζεψε όλα τα όπλα που παραδόθηκαν από τους Τούρκους όπως και όλα τα λάφυρα και τα παρέδωσε στους προεστούς ώστε να χρησιμοποιηθούν για αγορά τροφών και εφοδίων για τον νεοσύστατο επαναστατικό στρατό.

Στην συνέχεια ο Διάκος συνεργαζόμενος με τον Δυοβουνιώτη απελευθέρωσαν εύκολα το Ταλάντι και την Θήβα ενώ είχαν πρόθεση να καταλάβουν την Λαμία (Ζητούνι), που ήταν το διοικητικό κέντρο της περιοχής, καθώς και την Υπάτη. Όλοι οι επαναστάτες μαζεύτηκαν στους Κομποτάδες ζητώντας την σύμπραξη του ισχυρού αρματολού Μήτσου Κοντογιάννη της περιοχής Πατρατσικίου για να επιτεθούν στο Ζητούνι (Λαμία). Ο Κοντογιάννης όμως δίσταζε να αποστατήσει και δεν απαντούσε στις δραματικές εκκλήσεις για βοήθεια. Μετά από οκτώ κρίσημες μέρες παρασυρόμενος από τους συγγενείς του, ο Κοντογιάννης ενώθηκε με τους επαναστάτες και όλοι μαζί επιτέθηκαν στην επαρχία Πατρατσικίου. Οι Έλληνες όμως δεν πρόλαβαν να καταλάβουν την πόλη καθώς την νύχτα είδαν να έρχονται από το Λιανοκλάδι χιλιάδες Τούρκοι κρατώντας αναμμένες δάδες και έτσι υποχώρησαν για να μην παγιδευτούν μέσα στην πόλη. 

Η μάχη της Αλαμάνας (Θερμοπυλών) (23 Απριλίου 1821)

Ο Χουρσίτ πασάς, που πολιορκούσε στα Ιωάννινα τον Αλή πασά, έστειλε τον Κιοσέ Μεχμέτ και τον Ομέρ Βρυώνη με 8.000 πεζικό και 900 ιππείς  να καταπνίξουν την επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα και έπειτα να προχωρήσουν στην Πελοπόννησο, για να ματαιώσουν τα σχέδια του Κολοκοτρώνη για την Τριπολιτσά. Ο κίνδυνος για την επανάσταση ήταν μεγάλος. Ο Διάκος και το απόσπασμά του, που ενισχύθηκαν από τους μαχητές οπλαρχηγούς Πανουργιά και Δυοβουνιώτη, αποφάσισαν να αποκόψουν την τούρκικη προέλαση στη Ρούμελη με την λήψη αμυντικών θέσεων κοντά στα στενά των Θερμοπυλών όπου οι Τούρκοι δεν θα είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν το ιππικό τους και την αριθμητική τους υπεροχή. Μετά από σύσκεψη στο χωριό Κομποτάδες, στις 20 Απριλίου 1821, η ελληνική δύναμη των 1.500 ανδρών χωρίστηκε σε τρία τμήματα: ο Δυοβουνιώτης θα υπερασπιζόταν την γέφυρα του Γοργοποτάμου με 600 άνδρες, ο Πανουργιάς το Μουσταφάμπεη με 500 άνδρες, και ο Διάκος την γέφυρα της Αλαμάνας με 500 άνδρες.

Πανουργιάς Πανουργιάς
Στρατοπεδεύοντας στο Λιανοκλάδι, κοντά στη Λαμία, οι Τούρκοι διαίρεσαν γρήγορα τη δύναμή τους, επιτιθέμενοι αιφνιδιαστικά το πρωί της 23ης Απριλίου, χωρίς να επιτρέψουν στους Έλληνες να οργανωθούν. Η κύρια τούρκικη δύναμη υπό τον ικανότατο στρατηγό Ομέρ Βρυώνη επιτέθηκε στον Διάκο. Ένα άλλο τμήμα Τούρκων υπό τον Χασάν Τομαρίτσα  επιτέθηκε στο Δυοβουνιώτη, του οποίου το απόσπασμα γρήγορα οδηγήθηκε σε οπισθοχώρηση λόγω της αριθμητικής υπεροχής του αντιπάλου, ενώ έτερη δύναμη επιτέθηκε με σφοδρότητα στις θέσεις του Πανουργιά, οι άντρες του οποίου έδωσαν σκληρή μάχη αλλά υποχώρησαν όταν τραυματίστηκε σοβαρά ο αρχηγός τους που πολεμούσε στην πρώτη γραμμή. Στην μάχη αυτή βρήκε ηρωικό θάνατο ο επίσκοπος Σαλώνων Ησαίας, καθώς και ο αδερφός του. Μετά τις δύο αυτές πολύ σημαντικές νίκες που απογύμνωσαν τα άκρα της Ελληνικής αμυντικής διάταξης, ο Ομέρ Βρυώνης συγκέντρωσε όλη την επιθετική του ισχύ ενάντια στη θέση του Διάκου στη γέφυρα της Αλαμάνας.

Ο Διάκος είχε τάξει 200 άνδρες υπό τους οπλαρχηγούς Μπακογιάννη και Καλύβα πάνω στη γέφυρα της Αλαμάνας, ενώ ο ίδιος με 300 άνδρες κατείχε την θέση Ποριά από όπου με αντεπιθέσεις ανακούφιζε τους συμπολεμιστές του στη γέφυρα. Όταν όμως οι δυνάμεις του Πανουργιά και του Δυοβουνιώτη κατέρρευσαν οι Τούρκοι ξεκίνησαν να σφίγγουν τον κλοιό γύρω από τους αμυνόμενους. Ενώ η κατάσταση γινόταν κρισιμότερη σύμφωνα με τον ιστορικό Σπυρίδωνα Τρικούπη, πρότειναν στον Διάκο να διαφύγει, ενώ ο ψυχογιός του, του έφερε το άλογο του προτρέποντας τον να σωθεί όσο ήταν καιρός. Αυτός όμως απάντησε "ο Διάκος δεν φεύγει" και δεν εγκατέλειψε την θέση του.

Η άνιση μάχη συνεχίζεται κι απ’ τους πρώτους νεκρούς που πέφτουν μπροστά του, είναι ο αδερφός του Κωνσταντίνος Μασαβέτας, τον οποίο ο Διάκος χρησιμοποιεί πλέον σαν ασπίδα στις επιθέσεις που δέχεται. Με μόνο 10 αγωνιστές που του έχουν απομείνει, μεταβαίνει στην εκ φύσεως οχυρή θέση Μανδροστάματα της μονής Δαμάστας, όπου οχυρώνεται και πολεμά εκεί για μια ώρα περίπου.
Τα πυρομαχικά όμως είναι περιορισμένα, ο ένας μετά τον άλλο οι περισσότεροι σύντροφοί του σκοτώνονται και ο ίδιος ο Διάκος συλλαμβάνεται ζωντανός. και οδηγείται ενώπιον του Ομέρ Βρυώνη.
Ο τελικός απολογισμός της μάχης της ημέρας εκείνης, ήταν περίπου 300 Έλληνες κι ελάχιστοι Τούρκοι νεκροί, ενώ αρκετοί ήταν και οι τραυματίες.

Το τραγικό τέλος του Αθανασίου Διάκου (24 Απριλίου 1821)

Ο Ομέρ Βρυώνης σεβάσθηκε αρχικά τον ήρωα και δεν άφησε να τον σκοτώσουν επί τόπου.Την νύχτα της 23ης Απριλίου 1821, αφού έφτασαν στη Λαμία, τον ανέκριναν, παρόντος και του Χαλήλ Μπέη, σημαίνοντα Τούρκου της Λαμίας και του πρότειναν να ασπαστεί τον Μωαμεθανισμό με την υπόσχεση ότι θα τον έχρηζαν αξιωματικό του Οθωμανικού στρατού. Ο Διάκος όμως αρνήθηκε επίμονα όλες τις δελεαστικές προτάσεις που του έγιναν  για να γλυτώσει την ζωή του, αρνούμενος κατηγορηματικά να απαρνηθεί τον χριστιανισμό και απαντώντας με περιφρόνηση στις απειλές των Τούρκων. Την επόμενη μέρα, την 24η Απριλίου, ημέρα Κυριακή και κατόπιν επίμονης απαιτήσεως του Χαλήλ μπέη, εκδόθηκε απόφαση για θανατική ποινή με ανασκολοπισμό (σούβλισμα), καθώς όπως υποστήριζε, ο Διάκος είχε σκοτώσει πολλούς Τούρκους και θα έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Ο Διάκος εξαναγκάστηκε να κουβαλήσει με τα ίδια του τα χέρια το σύνεργο της φρικτής τιμωρίας του και μαρτύρησε με καρτερία για αρκετές ώρες πριν εκπνεύσει.

Μετά τον μαρτυρικό του θάνατο (για την περιγραφή του οποίου υπάρχει μια ποικιλία από ανατριχιαστικές εκδοχές), οι Τούρκοι έρριψαν το λείψανο του νεκρού σε ένα χαντάκι της περιοχής. Οι χριστιανοί της περιοχής κρυφά την νύχτα βρήκαν το νεκρό σώμα του Διάκου και το έθαψαν σε μυστικό σημείο στην πόλη. Τον τάφο του Διάκου βρήκε τυχαία ο αντισυνταγματάρχης Ρούβαλης το 1881. Το 1886 έγινε το πρώτο μνημόσυνο για τον Αθανάσιο Διάκο και τοποθετήθηκε η προτομή του που σώζεται ως σήμερα. Επίσης στην οδό Καλύβα Μπακογιάννη (πλησίον της πλατείας Λαού) στην πόλη της Λαμίας, υπάρχει σήμερα ένα κενοτάφιο για να μας θυμίζει αυτόν τον μεγάλο και πραγματικό ήρωα. Ένα εκ των χωριών που τον διεκδικεί ως τόπος γεννήσεώς του, το χωριό Άνω Μουσουνίτσα, μετονομάστηκε αργότερα Αθανάσιος Διάκος προς τιμήν του, ενώ υπάρχει άγαλμα του Αθανασίου Διάκου στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας κοντά στο ύψος των Θερμοπυλών δίπλα στο άγαλμα του προγόνου του Λεωνίδα.

Ι. Β. Δ.

Πηγές

Απόστολος Βακαλόπουλος, Ιστορία του νέου Ελληνισμού, εκδόσεις Σταμούλη

Σπυρίδων Τρικούπης, Ιστορία της ελληνικής Επαναστάσεως, εκδόσεις "Γιοβάνης"

Δημήτριος Μπόμπης, Αθανάσιος Διάκος ο πρώτος μάρτυρας του Αγώνα, περιοδικό "Στρατιωτική Ιστορία"

Αθανάσιος Διάκος (1788-1821) – Ο μάρτυρας της Επανάστασης

http://www.athanasios-diakos-museum.gr 
 
Ανάρτηση: Ευστάθιος

Αρνούμαι

Αρνούμαι την Νέα Παγκόσμια Τάξη, 
Αρνούμαι την Παγκόσμια Διακυβέρνηση, 
Αρνούμαι τα Κόμματά σας, 
Αρνούμαι τις Θρησκείες σας, 
Αρνούμαι το Μαντρί σας
Αρνούμαι την Ύπαρξή σας γενικώς. 

 Αποποιηθεί τε της κομματικής σας ταυτότητα και απομακρυνθείτε από τα μαντριά! Η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι εδώ και όποιον πετυχαίνει στο μαντρί θα τον <<εξολοθρεύει>>!!!

Λύστε τα δεσμά όσο είναι καιρός..  
Η απάντηση μιας 19ης στην δήλωση Παπούλια και όλο το ύπουλο παιχνίδι εις βάρος μας των πολιτικών... (δείτε τα βίντεο)

Παρακαλώ πολύ όσοι είναι ελεύθεροι από δεσμά και δεν ανήκουν σε μαντριά παρά μόνο στον εαυτό τους κι έχουν στην καρδιά τους αυτόν τον πλανήτη που ονομάζετε ΕΛ-ΛΑΣ, κοινοποιήστε το παραπάνω μήνυμα όπου μπορείτε.

Ήρθε η ώρα που επιβάλετε πια να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας διότι ο χρόνος τελειώνει για όλους!

Ανάρτηση - επεξεργασία: Ευστάθιος

Agenda 21 ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ

Τα κύρια βήματα της "Ατζέντα 21", που σύμφωνα με τα προφασισθέντα, βασίζεται στον κίνδυνο από την Υποτιθέμενη καταστροφή του περιβάλλοντος και στον Δήθεν μεγάλο κίνδυνο καταστροφής του κόσμου!




Ανάρτηση: Ευστάθιος

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!

ΠΕΡΙΕΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ~)Ι(~ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ~)Ι(~ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΒΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Αναγνώστες