Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

MILD CONTROL (5) ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ


 MILD CONTROL

ΠΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

  Η διαφορά ανάμεσα στην πραγματική εκπαίδευση και την παιδεία που έχει ως βάση της τις αληθινές τάσεις του ανθρώπου έχει συσκοτιστεί με έξυπνο τρόπο. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε κάποιες "συνταγές" με τις οποίες η Ελίτ μας κρατά υπό έλεγχο. Αν κάποια από αυτές χτυπήσει το συναγερμό, τότε ξυπνήστε.

  Η πρώτη αρχή του ελέγχου των ανθρώπων είναι η απόκρυψη πως ελέγχονται. Αν οι άνθρωποι γνώριζαν, η γνώση αυτή θα τους έφερνε δυσαρέσκεια και ίσως να τους οδηγούσε στην επανάσταση, κάτι που θα απαιτούσε από την πλευρά της Ελίτ την παλιομοδίτικη τρομοκρατία και τη βία, πράγμα που είναι δαπανηρό και δεν είναι μια 100% βέβαιη μέθοδος ελέγχου.
  Είναι πιο εύκολο οι άνθρωποι να ελέγχονται έμμεσα και έτσι να πιστέψουν αυτό που θέλουμε εμείς να κάνουν.

  Μια βασική τεχνική είναι η διατήρηση των ανθρώπων σε άγνοια. Οι εκπαιδευόμενοι άνθρωποι δεν είναι τόσο εύκολο να γίνουν υποχείρια. Η κατάρρευση της δημόσιας εκπαίδευσης ή ο περιορισμός της πρόσβασης στην εκπαίδευση θα ήταν μια άμεση προσέγγιση. Αυτό όμως θα αποκάλυπτε τους στόχους. Η έμμεση προσέγγιση είναι ο έλεγχος της εκπαίδευσης που δεχόμαστε.
  Είναι πιθανόν να είναι κανείς αόριστος γιατρός, δικηγόρος, επιχειρηματίας, δημοσιογράφος ή λογιστής, να έχει ένα διδακτορικό στα χέρια του και την ίδια στιγμή να είναι ένα ανεκπαίδευτο άτομο. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην πραγματική εκπαίδευση και στην επαγγελματική εκπαίδευση με αποτέλεσμα να έχουμε επιτυχημένους ανθρώπους που ασκούν το επάγγελμά τους, ενώ την ίδια στιγμή βρίσκονται σε παντελή άγνοια για βασικά θέματα της ζωής.
  Το πιο προφανές σύμπτωμα είναι η απουσία πραγματικής σκέψης. Θέστε τους μια ερώτηση και θα τους δείτε να απαγγέλλουν αυτο που κάποιος άλλος έχει σκεφθεί! Δεν εκπαιδεύτηκαν ποτέ να σκέπτονται μόνοι τους. Η εκπαίδευσή τους περιορίστηκε στην απμνημόνευση, την χρήση της βιβλιοθήκης και την αναφορά πηγών.
  Αυτό απλοποιεί πολύ τα πράγματα για εκείνους που μας ελέγχουν διότι με πολλά χρήματα, παροχές στα πανεπιστήμια, ιδρύματα, υποτροφίες και ιδιοκτησία των μέσων, είναι σχετικά εύκολο να ελεγχθούν αυτοί που σκέπτονται και να κάνουν εκείνοι στη θέση τους την εργασία της σκέψης.

  Μια άλλη τεχνική είναι η διατήρηση διαφόρων μορφών διασκέδασης. Οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες διατηρούσαν τις αρένες και τις μονομαχίες διότι δεν είχαν τηλεόραση. Εμείς σήμερα έχουμε τηλεόραση κι αυτό συμβαίνει γιατί το μυαλό του λαού πρέπει να είναι επικεντρωμένο στην διασκέδαση, στα αθλήματα και σε περιθωριακά πολιτικά θέματα. Με τον τρόπο αυτόν δεν χρειάζεται να ανησυχεί η Ελίτ πως κάποτε θα σκεφθούν τα πραγματικά θέματα με τα οποία οι ηγεσίες τους ελέγχουν.
  Όπως ένα πραγματικό εκπαιδευμένο άτομο είναι δύσκολο να ελεγχθεί, έτσι είναι δύσκολη η διακυβέρνηση των οικονομικώς ανεξαρτήτων ατόμων. Έτσι πρέπει να δημιουργηθούν συνθήκες ώστε οι άνθρωποι να εργάζονται για το μισθό τους αφού οι μισθοσυντήρητοι έχουν ελάχιστο έλεγχο πάνω στο οικονομικό τους πεπρωμένο. Πρέπει επίσεις να ελεγχθεί το οικονομικό, πιστωτικό και τραπεζικό σύστημα. Αυτό βοηθά να μειώνεται η αξία του νομίσματος και να είναι αδύνατον για τους μισθοσυντήρητους να συσσωρεύσουν κεφάλαιο. Μπορούν επίσης να δημιουργηθούν περιοδικές κρίσεις για να καταρρεύσουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, τα οικογενειακά αγροκτήματα και οι μικροί επαγγελματίες συμπεριλαμβανομένων των ανεξάρτητων κοινοτικών τραπεζών.
  Για να διατηρηθούν οι εργατικές ενώσεις υπό έλεγχο πρέπει να προωθηθεί ένα σχέδιο που επιτρέπει ώστε οι παραγωγικές εργασίες να γίνονται στο εξωτερικό και τα προϊόντα να εισάγονται, κάτι που σήμερα ονομάζεται ελεύθερο εμπόριο. Με τον τρόπο αυτόν θα καταργηθούν εντελώς οι αγροτικές ενώσεις.

  Μια άλλη τεχνική είναι να εξαγοραστούν τα πολιτικά κόμματα κι έτσι ο λαός να αισθάνεται πως άσχετα από το ποιον θα ψηφίσει θα εφαρμοστεί η ίδια πολιτική. Αυτό θα δημιουργήσει μεγάλη απάθεια και μια πεποίθηση πως η πολιτική διαδικασία είναι άχρηστη και δεν φέρνει ποτέ καμία αλλαγή.
  Αρκετά σύντομα θα δημιουργηθεί ένας πληθυσμός που θα αισθάνεται ολοκληρωτικά αδύναμος και θα σκέπτεται πως όλα αυτά τα άσχημα που συμβαίνουν δεν τα δημιουργεί κάποιος, αλλά είανι αποτέλεσμα παγκόσμιων δυνάμεων ή κάποιας αιτίας που είναι αόρατη. Αν είναι απαραίτητο θα προσφέρονται συχνά αποδιοπομπαίοι τράγοι.
  Ο Άλμπερτ Πάϊκ στο έργο του "Ηθική και Δόγμα" έγραψε: "Τα έθνη δεν είναι μόνον πολιτικά σώματα αλλά έχουν και ψυχή. Αλίμονο λοιπόν στο λαό που αναζητά μόνο την ύλη και ξεχνά πως έχει ψυχή! Ένας ελεύθερος λαός που ξεχνά πως έχει ψυχή για να την φροντίσει αφιερώνει όλη του την ενέργεια στην υλική πρόοδο. Αν πραγματοποιήσει πόλεμο θα το κάνει για τα εμπορικά του συμφέροντα"

  Έχει περάσει ο καιρός που ο πολιτισμός διαπότιζε όλα τα στοιχεία της ζωής. Ο χορός και γενικότερα η τέχνη, ήταν η ψυχή του λαού. Κάτω από αυτήν την προοπτική πρέπει να κατανοήσουμε την καταστροφή που έχει επιφέρει ο κοσμοπολιτισμός, το Βωντεβίλ, το Μπρόντγουεϊ και το Χόλυγουτ. Όλες αυτές οι τάσεις πήραν τον πολιτισμό και τον μετέτρεψαν σε διασκέδαση, ένα φτηνό πρόστυχο θέαμα για τις μάζες. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο πολιτισμός δεν πουλά. Οι "πολλοί" θέλουν διασκέδαση,
  Υπάρχει ευχαρίστηση στην διασκέδαση. Ο πολιτισμός είναι βαρετός και κουραστικός. Μάλιστα δεν γνωρίζουμε ούτε καν τι είναι πολιτισμός. Ποτά όμως δεν κουραζόμαστε από την διασκέδαση. Δεν είναι ανάγκη να την κατανοήσουμε. Είναι μια εύπεπτη και νόστιμη τροφή. Δεν σταματάμε ποτέ να τρώμε. Είναι σαν τους χορούς της μόδας: Χαμογελαστοί και ευτυχισμένοι. Η Ελίτ δίνει σχήμα στην κοσμοπολίτικη διασκέδαση, ευτελίζει και εκμεταλλεύεται τον λαϊκό πολιτισμό.
  Καταστρέφουμε τον πολιτισμό για να παραχθεί διασκέδαση. Σήμερα είμαστε σκλάβοι χωρίς να το γνωρίζουμε. Αν μας δινόταν μια ευκαιρία θα επαναστατούσαμε. Είναι καλύτερα να είναι κανείς δούλος μονομάχος σαν τον Σπάρτακο και να πεθάνει μ΄ένα ξίφος στο χέρι σαν άντρας.

  Ποια είναι λοιπόν αυτή η κουλτούρα της ροκ; Τι υποτίθεται πως σημαίνει; Εγώ ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω. Αν η λέξη "ροκ" χρησιμοποιήθηκε σαν ουσιαστικό δεν έχει κανένα νόημα. Τι σημαίνει, πέρα από μια ώθηση σε νηπιακή συμπεριφορά; Η λέξη αυτή χρησιμοποιείται στις εταιρίες δίσκων, στα στάδια, τα θέατρα, τα ραδιόφωνα, τις τηλεοράσεις ή τον κινηματογράφο. Προφανώς δεν είναι αυτό που μοιάζει να είναι. Ξεκίνησε σαν μουσική αφελών συγκροτημάτων κι έγινε "Χέβι Μέταλ", κατέστρεψε την τονικότητα και οδηγήθηκε στο "Πανκ" και το "Χιπ - Χοπ".
  Έχει παρατηρήσει κανείς πως η ροκ δεν παράγει βαρύτονους, ούτε αληθινούς τενόρους, ούτε μπάσους. Οι άνδρες τραγουδιστές της ροκ τραγουδούν πάντα φάλτσα με αφύσικα υψηλή φωνή, μιμούμενοι έναν καστράτο (ευνούχο). Γιατί αυτή η ροκ μουσική εκτελείται πάντα φάλτσα από άνδρες; Γιατί αυτό επεκτείνεται και αντιπροσωπεύει μια παιδική συμπεριφορά; Γιατί αυτό είναι "τέχνη" και "πολιτισμός" και δεν είναι απλά διασκέδαση; Δεν υπάρχουν βαθύτερες και μακροπρόθεσμες επιδράσεις σ΄αυτό; Αυτός ο "πολιτισμός της ροκ" δεν ήταν πάντα μια ένδειξη κοινωνικής συμπεριφοράς και σε ποια έκταση η κοινωνική αυτή συμπεριφορά είναι σκόπιμα προσχεδιασμένη;
  "Πάνω σ΄αυτήν την πέτρα (rock) θα χτίσω την εκκλησία μου"
  Μήπως υπάρχει κάποια κακόβουλη δύναμη πίσω απ΄όλα αυτά; Είναι αναμφίβολο πως κάποιοι έχουν μελετήσει το Ροκ εντ Ρολ πολύ περισσότερο απ΄ότις εσείς ή εγώ, το έχουν μελετήσει επιστημονικά, ψυχολογικά και κοινωνιολογικά. Αυτοί που δημιούργησαν το ροκ τον συνθετικό αυτόν πολιτισμό, δεν πρόκειται να τον αφήσουν, κυρίως όταν βγάζουν τόσα χρήματα από αυτόν. Δεν είναι άδικο να λένε πως η ροκ είναι διαποτισμένη με τον ναρκισσισμό - μια ερωτική λατρεία που προέρχεται από τον θαυμασμό της ελκυστικότητας του ίδιου του σώματός τους. Η μουσική αυτή είναι διαβρωτική, συνθετική, πλαστική, κίβδηλη. Δημιουργείται ηλεκτρονικά από τους ενισχυτές και είναι γεμάτη από ντεσιμπέλ και μαζική ψύχωση. Σκεφθείτε τι εκπέμπει ο τραγουδιστής όταν χώνει το μικρόφωνο στο λαιμό του: σεξ, αισθησιασμό και λατρεία του Εγώ. Μετά σκεφθείτε τον πρόεδρο (πρώην) Κλίντον που μεγάλωσε μέσα σ΄αυτά τα σκουπίδια: παιδικά συμπεριφορά και έλλειψη αυτοελέγχου.

  Ο "πολιτισμός" της ροκ" είναι ενάντιος στην παράδοση, τον πολιτισμό, την οικογένεια. Είναι πρωτόγονος, ψευδώς, επαναστατικός και πλήρη αγράμματος. Είναι παγκόσμιος, πολυπολιτισμικός και διαδίδει έναν λανθασμένο ατομισμό. Δίνει έμφαση στον κυνισμό, την ικανοποίηση της στιγμής, αναζητά τον αισθησιασμό αντί για την σοφία ή την ομορφιά. Είναι λατρεία του παιδιού (Ώρος).
  Το φαινόμενο αυτό είναι πολύ μεγάλο και οι δυνάμεις που το ωθούν είναι πολλαπλές/ Η ανάδυση της ροκ συνέβη στα 1950. Δεν σήμαινε τίποτε περισσότερο πέρα από την διασκέδαση. Ήταν μουσική για πάρτι. Μετά ήλθε η διεθνής έκρηξη των Μπητλς στα 1962-63. Ακολούθησε η "Βρετανική εισβολή". Μετά ήλθε η σύνδεση της ροκ με τα μπλούζ των Νέγρων και το κοινό παρέμενε λευκό. Μετά ήλθε το κίνημα των Αστικών δικαιωμάτων. Η μουσική των Μαύρων ήταν περήφανα μαύρη και ρατσιστική ενώ η ροκ ήταν αντιρατσιστική. Μετά ήλθε το Γούντστοκ και κύριο θέμα στις συζητήσεις ήταν η αγάπη του Τζίμι Χέντριξ για τους Κομμουνιστές. Το αντιπολεμικό κίνημα ήταν δευτερευούσης σημασίας και κανείς δεν μιλούσε γι΄αυτό. Τα παιδιά ήταν απορροφημένα στην "αντικουλτούρα", το σεξ, τα ναρκωτικά, τα μαζικά θεάματα. Η κριτική σκέψη απουσίαζε κι εμείς ήμασταν αφελή παιδιά. Δεν υπήρχε τρόπος να μάθουμε πως είμασταν αντικείμενα χειρισμού. Σκεπτόμασταν πως επαναστατούσαμε ενάντια στον υλισμό και δεν συνειδητοποιούσαμε πόσο τον ενστερνιζόμασταν.
  Πόσο ανόητοι είμαστε. Δεν έχουμε καθόλου πολιτισμό. Πρέπει να ακολουθούμε έναν ψεύτικο πολιτισμό και δεν σκεπτόμαστε πως οι μεγάλοι Ευρωπαίοι αυνθέτες όπως ο Μπετόβεν, ο Μότσαρτ, ο Μπράμς, ο Σούμπερτ και ο Βάγκνερ αντιπροσωπεύουν τα μεγαλύτερα πολιτισμικά επιτεύματα όλων των εποχών! Μας έχουν κλέψει τον πολιτισμό μας και πρέπει να τον επανασυστήσουμε.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ


  Σ΄ολόκληρες τις ΗΠΑ τα δημόσια σχολεία υιοθετούν την μεταρρύθμιση τελευταίας γενιάς ως "εκπαίδευση που βασίζεται στην έκβαση" (OBE - Outocome Based Education). Λένε στους παραζαλισμένους γονείς πως από εδώ και πέρα τα παιδιά τους δεν θα αποτελούν αντικείμενα "παλιομοδίτικων βασανισμών", όπως είναι οι απαιτήσεις των Ακαδημαϊκών μαθημάτων και οι βαθμοί. Λένε στους γονείς πως το πρόγραμμα αυτό εξελίχθηκε στην Πολιτεία τους μέσα από ριζοσπαστικές συνελεύσεις. Προτείνουν την "Μοντεσοριανή αγωγή" και την εκπαίδευση μέσα από εικόνες. Ακριβώς το ίδιο πράγμα γίνεται σε 26 Πολιτείες. Ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοι ενημερώνουν τους πολίτες και προωθούν την υπόθεση αυτή. Στην Πενσυλβανία και στην Αϊόβα οι άνθρωποι κατάλαβαν το παιχνίδι και ομάδες πολιτών κινητοποιούνται για την αντιμετώπιση της μεταρρύθμισης - τουλάχιστον σ΄αυτήν την πρώιμη μορφή της. Οι Βετεράνοι όμως σ΄αυτές τις μάχες γνωρίζουν πως ο πόλεμος δεν έχει τελειώσει.

Τι είναι η O.B.E - Outcome Based Education

  Η εκπαίδευση που βασίζεται στην έκβαση είναι μια εθνική πολιτική εκ των άνω προς τα κάτω, που χρηματοδοτείται από εταιρικές τράπεζες όπως η RJR Nabisco. Σε όλη την προπαγάνδα που κυκλοφόρησε η OBE στις ΗΠΑ δεν παρουσιάζει στοιχεία πως νελτίωσε τη γνώση οπουδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο. Υπάρχουν όμως πολλά στοιχεία και αποδείξεις πως δεν την βελτίωσε καθόλου.
  Η OBE βασίζεται σε συγκεκριμένες "εκβάσεις" με όρους συμπεριφοράς ή επιτευγμάτων. Η OBE είναι το πλαίσιο που χρησιμοποιείται για να προωθηθούν οι μεταρρυθμίσεις της Νέας Εποχής στα δημόσια σχολεία και συμπεριλαμβάνουν:
  Περιβάλλοντολογική εκπαίδευση: Ένας από τους στόχους της OBE είναι η "περιβαλλοντολογική επιστασία". Ο άνθρωπος υποτίθεται πως "επιστατεί" για την Γαία, την Θεά Μητέρα Γη.
  Πολυπολιτισμός: Αυτή η φασιστική διδασκαλία που είναι μεταμφιεσμένος αντι-ρατσισμός αρνείται στους καταπιεσμένους λαούς το δικαίωμα να προχωρήσουν στις πιο προηγμένες αρχές της επιστήμης και της εκπαίδευσης που ο ανθρώπινος πολιτισμός κατέκτησε με την δικαιολογία πως οι αρχές αυτές είναι "ιμπεριαλιστικές".
  Ομοφυλοφιλία: Στην Μασαχουσέτη το Πολιτειακό Γραφείο Εκπαίδευσης ψήφισε πως η κατεύθυνση του σχολείου έχει στόχο να προωθήσει την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας. Στην Πελσυβανία όπου ένα γονέας παραπονέθηκε πως ο προτεινόμενος στόχος της OBE θα οδηγήσει στην ομοφυλοφιλία και στην σύμμιξη, το Γραφείο του απάντησε: "Κοίταξε, αγαπητέ μου, δεν έχει σημασία, έχει ήδη γίνει".
  Ανατολικός μυστικισμός, διαλογισμός, ύπνωση: Ένα από τα προγράμματα ύπνωση και διαλογισμό για να βοηθήσει τα παιδιά "να αισθανθούν καλά με τον εαυτό τους" είτε έκαναν κάτι καλό, είτε όχι. Η δυναμικότητα που δίνει το πρόγραμμα αυτό στον χειρισμό των παιδιών σ΄ένα υπνωτισμένο χειραγωγούμενο πληθυσμό είναι τεράστια.
  Το Υπουργείο Εκπαίδευσης δήλωσε πως εγκαταλείπει το σχέδιο της επιβολής του OBE σε πολιτειακή βάση, διότι υπήρξε σφοδρή κριτική και όχι επαρκές σχεδιό μάρκετιγκ, για να προωθήσει το OBE στο κοινό. Ανάμεσα στις μεταρρυθμίσεις στις οποίες οι γονείς και οι δάσκαλοι αντιτέθηκαν στην Αϊόβα ήταν η έρευνα Μπέτεντορφ, ένα τεστ ψυχολογικού προφίλ. Τα ψυχολογικά προφίλ γίνονται μέρος της Τραπέζης Δεδομένων της Πολιτείας.
  Στην Πενσυλβανία κάτω από έντονη πίεση των γονέων, ο Οίκος των Αντιπροσώπων σταμάτησε την προώθηση του OBE. Ερευνητές εκ μέρους των γονέων στην Πενσυλβανία ανακάλυψαν πως το Υπουργείο Εκπαίδευσης διατηρούσε Τράπεζα Δεδομένων.

Συνεχίζετε...

1 σχόλιο:

  1. Η διαφορά ανάμεσα στην πραγματική εκπαίδευση και την παιδεία που έχει ως βάση της τις αληθινές τάσεις του ανθρώπου έχει συσκοτιστεί με έξυπνο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!

ΠΕΡΙΕΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ~)Ι(~ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ~)Ι(~ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΒΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

Αναγνώστες