![]() Το Ισλάμ βασίζετε στο Κοράνιο που είναι το ιερό βιβλίο των Μουσουλμάνων. Το Κοράνι έχει πολύ μεγαλύτερη αξία για το Ισλάμ από ότι έχει η Βίβλος για τον χριστιανικό κόσμο. Θεωρείτε πως είναι το αντίγραφο του ιερού βιβλίου που βρίσκεται στον ουρανό και για τον λόγω αυτό ακόμα και το τσαλάκωμα μιας σελίδας που έχει αποσπάσματα από το Κοράνι θεωρείτε μεγάλη ιεροσυλία. Τα περιεχόμενα του είναι πολλές φορές δυσκολονόητα ενώ σε πολλές περιπτώσεις φαίνεται καθαρά η επίδραση του από την Βίβλο και την Τορά των Εβραιών. Σε πολλές περιπτώσεις το κείμενο του ξενίζει σε ένα Ευρωπαίο και σίγουρα προκαλεί δυσάρεστη έκπληξη η πρόκληση της στυγνής βίας, ακατανόητη στον χριστιανικό κόσμο για ένα ιερό βιβλίο. Δεν θα κάνουμε θρησκειολογική μελέτη για το κείμενο του Κορανίου αλλά θα παραθέσουμε δυο αντιπροσωπευτικά εδάφια που δείχνουν ξεκάθαρα αυτό το κλίμα βίας που προβάλλετε και καλλιεργείται. ![]() Το Ισλάμ θα έλεγε κανείς ότι περισσότερο είναι ένα σύστημα πολιτικοκοινωνικής συμπεριφοράς, παρά μια θρησκεία με την απολυτρωτική και θεραπευτική έννοια όπως γνωρίζουμε την χριστιανική θρησκεία στην Ευρώπη. Ένα άλλο βασικό σημείο διαφοράς μεταξύ του χριστιανισμού και του Ισλάμ, το οποίο δεν έχει επαρκώς επισημανθεί, είναι το τεράστιο θέμα του αυτεξουσίου, που θεωρήθηκε σαν το μεγαλύτερο δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο, τον «βασιλέα» όλης της φύσης και της δημιουργίας του Δημιουργού Του. Σύμφωνα με την χριστιανική θρησκεία ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση Του. Αυτό είναι εκείνο που διαφοροποιεί σε μεγάλο βαθμό τον άνθρωπο της χριστιανικής θρησκείας από αυτόν του Ισλάμ. Στον χριστιανισμό ο άνθρωπος σαν ένα αυτοτελή και ανεξάρτητο πρόσωπο έχει το αναφαίρετο δικαίωμα της προσωπικής του επιλογής, αν δηλαδή θα ακολουθήσει την οδό της λύτρωσης του από την γήινη σκλαβιά του προπατορικού του αμαρτήματος, ή αν θα παραδώσει τον εαυτό του στα πάθη του. Αντίθετα στο Ισλάμ ο άνθρωπος είναι απόλυτα υποταγμένος στην θέληση του Θεού. Ακόμα και αυτή η ζωή του καθορίζεται από το περίφημο κισμέτ ή πεπρωμένο, περιορίζοντας έτσι με δραματικό τρόπο την ελευθερία επιλογής του. Παράλληλα το Ισλάμ επεμβαίνει με ασφυκτικό τρόπο σχεδόν σε κάθε λεπτομέρεια της προσωπικής του ζωής καθορίζοντας ακόμα και τον τρόπο που θα εκτελέσει τις φυσιολογικές του ανάγκες. Από εδώ πηγάζει ένα σημαντικό και καίριο πρόβλημα διαφορετικής νοοτροπίας και διαφορετικού τρόπου που βλέπει ένας μουσουλμάνος από ένα χριστιανό την καθημερινότητα. Αυτό βεβαία δεν θα πείραζε κανέναν αν δεν υπήρχε αυτή η επιμονή του Ισλάμ να επιβάλει με βίαιο, όπως θα δούμε παρακάτω, τρόπο, την νοοτροπία αυτή και στους μη μουσουλμάνους. Δεν θα πείραζε αν στο σπίτι σου έρχονταν κάποιοι ξένοι και κάθονταν με φυσιολογικό τρόπο μαζί σου σαν φιλοξενούμενοι. Αν όμως αυτοί οι ξένοι έμπαιναν μέσα στο σπίτι σου και άρχιζαν να κάνουν ότι θέλουν αυτοί και όχι ότι θέλεις εσύ σαν ο ιδιοκτήτης που τους φιλοξενεί και να θέλουν να σου επιβάλουν τις συνήθειες τους, τότε το πιο φυσικό θα είναι να εξεγερθείς και τους πετάξεις έξω. ![]() ![]() Σταθμός στην σύγχρονη ιστορία του Ισλάμ απετέλεσε η μεγάλη ιρανική επανάσταση του Αγιατολάχ Χομεϊνί, το 1980 και η ανατροπή του καθεστώτος του Σάχη της Περσίας με την εγκαθίδρυση της ισλαμικής δημοκρατίας, δηλαδή ενός καθεστώτος που διέπετε από την Σαρία, τον ισλαμικό Νόμο. Έκτοτε είχαμε μια κατακόρυφη ανάπτυξη του ισλαμισμού σαν ένα μεικτό πολιτικό θρησκευτικό κίνημα που είχε άμεσες προεκτάσεις σε πράξεις βίας με αποκορύφωμα την ανάπτυξη της ισλαμικής τρομοκρατίας σε πολλές ισλαμικές χώρες, αλλά στη συνέχεια και στην Ευρώπη και Αμερική. Είναι χαρακτηριστικό πως πριν από την επανάσταση του Χομεϊνί το Ισλάμ κινούνταν μέσα σε ένα εσωστρεφή πλαίσιο και σε πολλές περιπτώσεις έδειχνε μια μειονεξία στο να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις που έρχονταν κυρίως από την Δύση. Αλλά από τις αρχές της δεκαετίας του ογδόντα τα πράγματα άλλαξαν δραματικά. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της μεγάλης αλλαγής είναι πως στην Κωνσταντινούπολη, μια χαρακτηριστική ισλαμική πόλη που βρίσκεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο, ήταν σπάνιο την δεκαετία του εξήντα και του εβδομήντα να δει κανείς στους δρόμους γυναίκες να φοράνε την ισλαμική μαντίλα. Σήμερα, όπως αναφέραμε παραπάνω, η μαντίλα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό της δημόσιας ζωής της Τουρκίας και έχει επικρατήσει σε μεγάλη πλειοψηφία. Ένα άλλο άμεσο επακόλουθο της επανάστασης του Χομεϊνί ήταν η εμφάνιση και η ραγδαία ανάπτυξη από τότε του λεγόμενου ισλαμικού φονταμενταλισμού. Ο φονταμενταιλισμός αυτός διακρίνεται από μιαν άκαμπτη, ολοκληρωτική και αδιάλλακτη προσήλωση στις θεμελιώδεις αρχές της μουσουλμανικής θρησκείας. Οι φονταμενταλιστές ήταν η κύρια δεξαμενή για όλες τις σύγχρονες ισλαμικές τρομοκρατικές ομάδες. Κύρια θέση του ισλαμικού φονταμενταλισμού έναντι της Δύσης είναι η απέχθεια προς κάθε τι το δυτικό. Ακραίοι φονταμενταλιστές, ακόμα πριν από την εμφάνιση του Χομεϊνί, όπως «οι αδελφοί Μουσουλμάνο» της Αιγύπτου, ήταν από τους πρώτους που κατηγόρησαν τη Δύση ότι συνωμοτεί κατά του Ισλάμ και επιδιώκει την καταστροφή του. Οι παλιές γραμμές μάχης μεταξύ «Dar AI-Islam» και «Dar AI-Harb», δηλαδή μεταξύ πιστών και απίστων, αναβιώναν και πάλι μεταξύ των ακραίων φουνταμενταλιστών που θεωρούν ως ξένα και επιζήμια για την παράδοσή τους τα πολιτιστικά πρότυπα της Δύσης. Άμεσο αποτέλεσμα ήταν τα κηρύγματα των φονταμενταλιστών να ασκούν όλο και περισσότερο επιρροή στις λαϊκές μάζες. Το πρόβλημα διογκώθηκε εξ αιτίας της βαθμιαίας εξάπλωσης του μουσουλμανικού πληθυσμού και παράλληλα των ακραίων στοιχείων σε πολλές χώρες της Δύσης. Ένας βασικός παράγοντας για αυτή την ισλαμική έκρηξη είναι και η μεγάλη γεννητικότητα των μουσουλμάνων, κάτι που ευνοείτε από το ίδιο το Κοράνι. Είναι πολύ χαρακτηριστικό αυτό που υποστήριξε παλαιότερα η γνωστή Ιταλίδα συγγραφέας και δημοσιογράφος, Οριάνα Φαλάτσι, στο βιβλίο της με τίτλο, «Η Δύναμη της Λογικής». Η Φαλατσι ανέφερε ότι οι φανατικοί μουσουλμάνοι μετανάστες χρησιμοποιούν τα γόνιμα σώματα των γυναικών τους, προκειμένου να εξισλαμίσουν μακροπρόθεσμα την Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ιταλίδα διανοούμενη, μέσα σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη, από το Βλαδιβοστόκ μέχρι το Γιβραλτάρ, υπάρχει ήδη μια δεύτερη μουσουλμανική πόλη, όπου κυριαρχεί το Κοράνι. Ο στόχος των μουσουλμάνων μεταναστών είναι, σύμφωνα με τη Φαλάτσι, η κατάκτηση της χριστιανικής Ευρώπης εκ των έσω. Πρόκειται «για μια βαθμίδα της ισλαμικής επεκτατικής πολιτικής, για τη μοναδική τέχνη στην οποία οι γιοι του Αλλάχ ήταν πάντοτε αξεπέραστοι: η τέχνη να εισβάλουν, να κατακτούν και να υποτάσσουν». Αυτή τη φορά όμως, σύμφωνα με την Φαλάτσι, για την κατάκτηση της Ευρώπης θα χρησιμοποιηθούν τα γόνιμα σώματα των μουσουλμάνων γυναικών που γενούν με αξιοζήλευτο ρυθμό. «Τα νεογέννητα των μουσουλμάνων φθάνουν ήδη στο 30% των γεννήσεων στις Βρυξέλλες και στο 60% στη Μασσαλία. Μ’ αυτό τον τρόπο η Ευρώπη εξισλαμίζεται, μετατρέπεται σε Ευραμπία, δηλαδή σε μια επαρχία του αραβικού κόσμου». Για την Οριάνα Φαλάτσι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να δοθεί επιτέλους το δικαίωμα στους Δυτικούς να αμυνθούν, «αλλιώς είναι χαμένοι». Η Ιταλίδα συγγραφεύς επεσήμανε επίσης, «Το ότι θα φορέσει η Ευρώπη φερετζέ αυτό είναι μαθηματικά βέβαιο. Το μόνο που μένει να απαντηθεί είναι σε τι ποσοστό κι αν κάτι τέτοιο μεταμορφώσει τον ευρωπαϊκό πολιτισμό». Το ερώτημα αυτό θα μπορούσε να απαντηθεί αν συγκρίνει κανείς τους δείκτες γεννήσεων των ευρωπαϊκών χωρών με αυτούς των μουσουλμάνων. Στις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα ο δείκτης του αριθμού των γεννήσεων διαμορφώνονταν ως εξής : Γαλλία 1,8, Μεγάλη Βρετανία, 1,6 Γερμανία, 1,3, Ιταλία, 1,2, Ισπανία, 1,1. Παρά όμως τον πολύ χαμηλό ρυθμό γεννητικότητας ο πληθυσμός της γηραιάς ηπείρου συνεχίζει να αυξάνετε. Αυτό γίνεται λόγω της αυξανομένης μετανάστευσης των μουσουλμάνων που απειλούν ήδη σε πολλές περιπτώσεις να γίνουν η πλειοψηφία, αλλά και η μεγάλη γεννητικότητα τους. Είναι πολύ χαρακτηριστικές οι συγκρίσεις στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Στην Γαλλία ο αριθμός των γεννήσεων των μουσουλμάνων είναι 8,1% , ενώ στην Ολλανδία και στο Βέλγιο από τις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα το 50% των νεογέννητων προέρχονται από οικογένειες μουσουλμάνων. Με τους ρυθμούς αυτούς δεν είναι περίεργο το ότι το Ομοσπονδιακό Γραφείο Δημογράφησης της Γερμανίας ανακοίνωσε πως με αυτούς τους ρυθμούς η Γερμανία μέχρι το 2050 θα είναι μια ισλαμική χώρα. Αναλογιστείτε τι μπορεί να γίνει για την Ελλάδα όπου ήδη στην πρωτεύουσα υπάρχει συνεχώς οικούμενη μουσουλμανική μειονότητα Ο ίδιος ο ηγέτης της Λυβύης, Μουαμάρ Γκαντάφι, είχε δηλώσει στις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα ότι «Υπάρχουν σημάδια ότι ο Αλλάχ θα χαρίσει την νίκη στο Ισλάμ μέσα στην Ευρώπη χωρίς το σπαθί χωρίς όπλα χωρίς κατακτητικούς πολέμους. Πάνω από 50 εκατομμύρια μουσουλμάνοι, (τότε ) στην Ευρώπη θα μεταστρέψουν σε μια μουσουλμανική ήπειρο». Αυτόν τον κίνδυνο εξισλαμίσεως της Ευρώπης επεσήμανε και ο ίδιος ο πρόεδρος της Γαλλίας, Νικόλα Σαρκοζύ, στις 19 Ιουνίου του 2009 όταν παραδεχόταν ότι ο εξισλαμισμός της Ευρώπης είναι αναπόφευκτος. Σκεφτείται αν πραγματικά επαληθευτούν αυτές οι προβλέψεις και στην χώρα μας την Ελλάδα. Ο Σαρκοζύ πρόβλεψε ότι στα επόμενα χρόνια θα δούμε μετατροπές εκκλησιών σε τζαμιά. Η μετατροπή της Ευρώπης σε Ευράμπια, όπως χαρακτηριστικά έχει διατυπωθεί, είναι πλέον μια ορατή και πολύ συγκεκριμένη απειλή και εάν επαληθευτεί τότε και η χώρα μας θα μετατραπεί σε ένα μουσουλμανικό κράτος ενώ εμείς οι ίδιοι αν δεν ξυπνήσουμε εγκαίρως, θα γίνουμε πια μια τραγική μειονότητα στην ίδια μας την πατρίδα!! |
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
- ΑΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΑΣ (62)
- ΑΡΘΡΑ (15)
- ΑΡΧΑΙΑ (58)
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (90)
- ΔΙΑΣΤΗΜΑ (8)
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ (22)
- ΔΙΕΘΝΗ (85)
- ΕΘΝΙΚΑ (134)
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (49)
- ΕΠΙΣΤΗΜΗ (22)
- ΘΡΗΣΚΕΙΑ (7)
- ΙΑΤΡΙΚΗ (3)
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ (166)
- ΜΥΘΟΙ ΖΩΔΙΩΝ (12)
- ΜΥΣΤΗΡΙΑ (6)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (57)
- ΠΑΙΔΕΙΑ (8)
- ΠΑΡΑΞΕΝΑ (16)
- ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ (42)
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ (136)
- ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ (10)
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (17)
- ΥΜΝΟΣ (2)
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (3)
- ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ (26)
- AMYNA (41)
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011
Κοράνι και Ισλάμ, του Νίκου Χειλαδάκη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!
ΠΕΡΙΕΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ~)Ι(~ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ~)Ι(~ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΒΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.